!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

wntmldrs
2

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 MA
  • *
    - Startende Alfist
Onze Spider heeft erg veel pech gehad
« Gepost op: 15 oktober 2020, 17:37:17 »
Door een onvoorzichtge manoevre zijn wij aangereden, met gelukkig enkel stoffelijke schade.
Wij zijn op zoek naar een spider S4 waarvan wij de achterzijde kunnen gebruiken om onze auto terug rijklaar te maken.
Dit is een foto voor en foto na. Een tip van jullie zou zeer welkom zijn.

Jean-Pierre en Annie Wintrmolders
Steenweg 111
3590 Diepenbeek Belgiƫ

*

SpecialVeloce
1.241

  • Type Alfa: Alfa 159 SW TI
  • ****
    Amico del club - Super Alfist
  • Turbo lag is like fore play
Re: Onze Spider heeft erg veel pech gehad
« Reactie #1 Gepost op: 15 oktober 2020, 18:38:51 »
Oh wat zonde, veel succes met het herstellen.
*

GT1986
1.151

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Onze Spider heeft erg veel pech gehad
« Reactie #2 Gepost op: 16 oktober 2020, 10:07:05 »
Hoe sneu ook, ik vraag me af of je dit moet willen herstellen. De hele constructie van de auto is zo aangetast dat reparatie mij, nog buiten het kostenplaatje om, ook met het oog op de toekomstige veiligheid niet verstandig lijkt. Al kan ik me heel goed voorstellen dat het moeilijk is afscheid te nemen. Ik denk dat je van geluk mag spreken dat je er heelhuids uitgekomen bent. :o
Huidig: Giulietta 1750 TBi QV TCT bianco lunare (2014)
Gehad: Giulietta 2.0 JTDm TCT (2013) | MiTo 1.3 JTDm Eco (2011) | 156 2.5 V6 24V (2003) | 75 3.0 V6 America (1988)
*

peetmultiair
581

  • Type Alfa: Giulietta Multiair 170pk.
  • *****
    - Super Alfist
Re: Onze Spider heeft erg veel pech gehad
« Reactie #3 Gepost op: 16 oktober 2020, 15:09:56 »
Hoe sneu ook, ik vraag me af of je dit moet willen herstellen. De hele constructie van de auto is zo aangetast dat reparatie mij, nog buiten het kostenplaatje om, ook met het oog op de toekomstige veiligheid niet verstandig lijkt. Al kan ik me heel goed voorstellen dat het moeilijk is afscheid te nemen. Ik denk dat je van geluk mag spreken dat je er heelhuids uitgekomen bent. :o

Hier moet ik het helaas helemaal mee eens zijn!
Het doet gewoon pijn aan de ogen.
Alfasud, 2x Alfa 33, 3x Alfa 155, Alfa 156 V6 200pk🎉, Alfa Giulietta MA 170 pk.(Na tuning 200 pk.)
*

lexe2845
2

  • Type Alfa: 916 GTV
  • *
    - Startende Alfist
Re: Onze Spider heeft erg veel pech gehad
« Reactie #4 Gepost op: 25 december 2020, 08:46:51 »
Economisch is dit natuurlijk een totaal verlies, wat niet wegneemt dat je op voorwaarde dat je de onderdelen vind en niet naar het kosten-baten plaatje kijkt dit perfect herstelbaar is.