!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

CAR Marktplaats > Gezocht

Remklauwen verven/spuiten/poedercoaten 159

(1/3) > >>

Dutchdriftking:
Allen,

Mijn remklauwen zijn inmiddels meer roze dan rood, en aangezien ik voor het voorjaar een mooie frisse set zomerwielen heb, wil ik er eigenlijk ook mooie klauwen achter. Ik heb de logo's al klaarliggen, maar zelf van een nieuw laklaagje voorzien zie ik eerlijk gezegd niet zitten. Nu heb ik rondgekeken bij diverse bedrijven, maar de prijzen die gehanteerd worden zijn nogal fors. En je bent dan ook nog eens minimaal twee dagen je auto kwijt. Is er toevallig op het forum iemand die dit voor een vriendelijker tarief doet? Hoeft uiteraard niet voor niets, en geen haast, ik kan zeker wachten tot het wat prettiger weer is. Ik hoor wel even. Plaatjes:


Timoscheevel:
Dit zijn de 300mm Brembo's toch? Ik heb dezelfde op mijn overleden zwarte 159 zitten. En ik beschik over een straalkast, dus we zouden kunnen zeggen ik straal de mijne, en dan moeten ze alleen nog even rood gemaakt worden met eventueel een revisie setje erdoorheen en gemonteerd worden.

Ik heb ze destijds rood gemaakt met een setje van Foliatech, is een 2 componenten hars, en kan je gewoon met een kwast aanbrengen. dat was in 2018, 180.000 geleden

Timoscheevel:


Dutchdriftking:
Ziet er netjes uit! Ik heb alleen de 330 variant. Mijn 159 is Belgische import en een uitloop model. Daarom had deze de zwarte hemel, TI onderstel, en TI remmen. De 16 inch en meeste 17 inch wielen passen er ook niet omheen

Timoscheevel:
Aaah,  dan gaat een ruil niet werken inderdaat! Ik heb op de rode ook de 330’s, en die gaat inderdaat ook maar een keer een weekend de garage in om de remmen te kunnen doen.. is wel een klusje om even in te plannen

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod