Om even bij het volgende te beginnen naast het resultaat zal ik ook een paar dingen meegeven stel je zou het zelf willen doen.
De remklauwen van een mito 155 zijn hetzelfde als die van een Qv en die van een 4C ook naast Alfa Romeo heb je Renault RS en bepaalde Subaru's .
Het zijn vrij universele klauwen maar om op een GT/147/156 te passen heb je de brackets nodig van de Mito
en de 305mm GTA 5x98 remschijven
Let op; dat het lijkt alsof de originele remslang te kort is, maar deze is de juiste lengte, ik dacht dat die van de mito QV/Punto Abarth beter zou zijn maar die raakt je fusee
Voor nu heb ik de originele slangen erop gezet en doet die het verder goed om in het voorjaar nieuwe remslangen te nemen
Aangezien deze set van 2 verschillende auto's waren was de ene duidelijk mooier van binnen als de ander. Ze zijn gereviseerd maar na de eerste instalatie verloor ik in rap tempo remvloeistof
bleek een van de pakkingsringen te zijn in de wat mindere klauw. Voor nu zit er een nieuwe in en blijft het pedaal hard en ik hoop dat het zo blijft
ook heb ik een nieuw pinnensetje en clipsetje gekocht met Ferrodo DS remblokken
Het gevoel in de remmen is duidelijk anders merkbaar, het remt veel harder al moet ik nog wel aan dat gevoel wennen
ik heb ze laten spuiten omdat Hittebestendigeheid een vak apart is, wel heb ik ze zelf voorbewerkt
Bij deze de foto's ,