!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

GenD
70

  • Type Alfa: Mito 1.3 jtdm
  • **
    - Junior Alfist
Schroefset alfa mito 1.3mjtd
« Gepost op: 1 april 2020, 15:12:34 »
Ik ben opzoek naar een schroefset voor mijn mito 1.3mjtd. Heb er nu verlagingveren van H&R onder, maar wil graag nog wat lager.
*

Lizzy
354

  • Type Alfa: Giulietta Sport
  • ****
    Amico del club - Senior Alfist
Re: Schroefset alfa mito 1.3mjtd
« Reactie #1 Gepost op: 1 april 2020, 23:33:49 »
Hoi GenD.
Ik heb onder mijn Mito 1.3 MJTD na een Eibach sportset een set van Cobra laten monteren.
Het betreft een Schroefset met een hardheid instelling die je in 21 stappen kunt verstellen.
Ik kan je zeggen, dit was voor mij echt een verademing.
Je kunt je Mito net zo hoog als laag instellen als je zelf wilt (natuurlijk binnen de marges) en dan de hardheid.
Zoals je weet is de Mito van zichzelf al redelijk hard en als je deze verlaagd wordt dit standaard alleen maar harder.
Ik kan niet anders zeggen, als je iets koopt neem dan in ieder geval een set waar je de hardheid van kunt instellen.
Kijk maar eens op de site van Cobra.
Ps. Ik heb voor de set €649,- betaald en werd compleet geleverd met verstelbare stabilisator stangen.
Uiteraard was dit excl. montage.
Succes en laat even weten wat het uiteindelijk is geworden en ben benieuwd naar je bevindingen.
*

GenD
70

  • Type Alfa: Mito 1.3 jtdm
  • **
    - Junior Alfist
Re: Schroefset alfa mito 1.3mjtd
« Reactie #2 Gepost op: 2 april 2020, 15:26:17 »
Citaat van: Lizzy op  1 april 2020, 23:33:49
Citaat van: Lizzy op  1 april 2020, 23:33:49
Hoi GenD.
Ik heb onder mijn Mito 1.3 MJTD na een Eibach sportset een set van Cobra laten monteren.
Het betreft een Schroefset met een hardheid instelling die je in 21 stappen kunt verstellen.
Ik kan je zeggen, dit was voor mij echt een verademing.
Je kunt je Mito net zo hoog als laag instellen als je zelf wilt (natuurlijk binnen de marges) en dan de hardheid.
Zoals je weet is de Mito van zichzelf al redelijk hard en als je deze verlaagd wordt dit standaard alleen maar harder.
Ik kan niet anders zeggen, als je iets koopt neem dan in ieder geval een set waar je de hardheid van kunt instellen.
Kijk maar eens op de site van Cobra.
Ps. Ik heb voor de set €649,- betaald en werd compleet geleverd met verstelbare stabilisator stangen.
Uiteraard was dit excl. montage.
Succes en laat even weten wat het uiteindelijk is geworden en ben benieuwd naar je bevindingen.

Ik weet idd dat de mito verlaagd al stug is, maar dat vind ik persoonlijk niet erg. Heb hem nu door middel van veren verlaagd en rij op 18 inch dus comfort heb ik nu ook niet. Als  ik comfort wil dan pak ik de andere auto wel.
*

Lizzy
354

  • Type Alfa: Giulietta Sport
  • ****
    Amico del club - Senior Alfist
Re: Schroefset alfa mito 1.3mjtd
« Reactie #3 Gepost op: 2 april 2020, 22:52:00 »
Ok, ik bedoelde het goed👍
*

Niels G60
421

  • Type Alfa: Alfa 155/147
  • ****
    - Senior Alfist
    • van Doorn en Top Nijkerkerveen
Re: Schroefset alfa mito 1.3mjtd
« Reactie #4 Gepost op: 3 april 2020, 14:37:52 »
Ik kan je heel goed de Novitec Stradale set aan raden. Rijdt lekker sportief, maar niet te!

Verkopen we regelmatig!

www.vandoornentop.nl

Alfa 155 2.0 16V EVO4 R Seq
Abarth Punto EVO SuperSport Stage 4
Fiat Grande Punto Sport T-Jet Stage 2
*

GenD
70

  • Type Alfa: Mito 1.3 jtdm
  • **
    - Junior Alfist
Re: Schroefset alfa mito 1.3mjtd
« Reactie #5 Gepost op: 4 april 2020, 15:54:43 »
Citaat van: Niels G60 op  3 april 2020, 14:37:52
Citaat van: Niels G60 op  3 april 2020, 14:37:52
Ik kan je heel goed de Novitec Stradale set aan raden. Rijdt lekker sportief, maar niet te!

Verkopen we regelmatig!

Oké bedankt voor de tip! Hoor ook regelmatig mensen over de set van AP... schijnt ook een goede set te zijn. Heb jij hier ervaring mee?