!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

MadMax
16

  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Winterbanden + velgen
« Gepost op: 23 september 2018, 11:36:57 »
Hoi,

Ben op zoek naar een set winterbanden +  alu velgen voor de Giulietta.  Ik heb begrepen dat er gezien de remklauwen geen stalen velgen onder mijn auto passen.
Dus vandaar op zoek naar alu velgen.  Liefst 17 of 18 inch.  Zitten nu 18 inch zwarte velgen onder mijn witte Juul en dat staat erg fraai.
Banden moeten wel goed zijn uiteraard.   Ik zoek in de regio Hoogeveen, Hardenberg, Zwolle zo'n beetje  ;)
*

nibrus
51

  • Type Alfa: Giulietta Distinctive
  • **
    - Junior Alfist
  • 1.4 TB MA Distinctive QV Sportiva, panorama, 18 "
Re: Winterbanden + velgen
« Reactie #1 Gepost op: 30 september 2018, 15:38:08 »
Hey,vanwege verkoop Giulietta heb ik binnenkort een mooi setje te koop. Zijn 17" SupersportsQV met Vredestein winterbanden met allemaal nog zo'n 5mm. Passen gegarandeerd over de grotere remmen. Set verkeert in zeer nette staat.
Niet in de buurt (nabij Bergen op Zoom) maar mijn ervaring is dat dat ook niet altijd mogelijk is.

Hoor t wel als je interesse hebt,

Gr
14 TB 170pk Multiair- QV Sportiva uitvoering-schuif/ kanteldak-18" TitanioTurbina's-sportremmen-vol ledere bekleding- RVS instaplijsten-Sportpack3-navigatie-PDC
*

MadMax
16

  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Re: Winterbanden + velgen
« Reactie #2 Gepost op: 2 oktober 2018, 15:23:22 »
Op zich heb ik wel interesse.
Kun je misschien wat foto's mailen?

En hamvraag, wat vraag je ervoor ?
*

MadMax
16

  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Re: Winterbanden + velgen
« Reactie #3 Gepost op: 4 oktober 2018, 16:32:58 »
Deze topic mag gesloten worden. Ik ben voorzien van een set velgen met banden.
Bedankt!