Club Alfa Romeo

Alfa Romeo Types => GTV / Spider 916 => Topic gestart door: Johan916 op 15 juni 2025, 16:45:28

Titel: Einddemper
Bericht door: Johan916 op 15 juni 2025, 16:45:28
Goedemiddag,  voor dat ik een spider had aangeschaft reed ik in een Guilietta. Deze had een prachtig geluid ook bij stationair draaien van de motor, dit geluid mis ik bij mijn spider 2.0 16v. Nu wil ik dit veranderen zonder dat ik de hele uitlaat hoef te vervangen. Heeft iemand hier dit al een keer aangepakt en wat heb je gebruikt.
Hoor het graag van jullie.
Fijne zondag nog.
Titel: Re: Einddemper
Bericht door: Floor op 15 juni 2025, 22:08:59
Hallo Johan, meestal wordt het laatste deel vervangen door de V6 TB versie. Die heeft maar 1 demper en klinkt beter.
Titel: Re: Einddemper
Bericht door: Lopos op 22 juni 2025, 22:01:09
Ik wilde ook graag een ander geluid van mijn spider 916 2.0 TS. Na wat zoeken heb een sport einddemper van Ragazzon eronder gelegd. Mooi donker geluid, en bij hogere toeren een echt waanzinnig geluid! Misschien is dit een optie voor jou.