!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

sandersimonse
1

  • Type Alfa: GTV 916 1.8
  • *
    - Startende Alfist
Sinds vorig jaar eindelijk trotse eigenaar van een GTV 916 1.8 Azzurro Nuvola (bwjr 2000).
Recent een kleine botsing gehad: helaas serieuze schade. Te vervangen: bumper, radiator, condensor + waarschijnlijk ook motorkap (mogelijk te herstellen).

Ruimte en kennis om zelf te repareren heb ik niet. Ik zoek:
- tweedehands bumper en motorkap om te onderzoeken of ik het nog kan herstellen met hulp van derden.
Lukt dat niet:
Dan met pijn in mijn hart verkopen: welke liefhebber heeft interesse?

Onderhoudshistorie is compleet. Aan de GTV is veel opgeknapt, een veelvoud van de aanschafwaarden. In het verleden is er geknoeid met de km-stand, wat ik met een rapport kan aantonen. Leren bekleding.  Recent nieuwe achterbanden en kleine beurt gehad: motor loopt erg fijn. Op de schade na, zit de auto strak in de lak, idem onderstel. Foto's uploaden lukt even niet, maar kan ik je desgewenst mailen en de auto staat ook op marktplaats.

Mocht je nog creatieve ideeën hebben, hoe ik zelf met mn GTV weer de weg op kan, laat maar horen!
*

Marc_Spider 916
2

  • Type Alfa: Spider 916
  • *
    - Startende Alfist
Re: Te koop vd liefhebber GTV Azzurro Nuvola OF 2e hands onderdelen gezocht
« Reactie #1 Gepost op: 2 juni 2017, 13:31:49 »
Hoi,

Ik heb een GTV en een spider staan die ik geheel uit elkaar ga halen. Motor betreft een 2.0 V6 TB, zonder kabelboom. Ik heb alles liggen wat je nodig hebt in het zilver of in het rood!