!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Hans GTA
7

  • Type Alfa: 156 GTA SW
  • *
    - Startende Alfist
Re: 156 GTA exterieur kleuren
« Reactie #15 Gepost op: 15 mei 2014, 22:46:11 »
Grappig die opmerking over de kleur van mijn GTA. Ik heb 'm een paar jaar geleden geïmporteerd uit Duitsland en op het Duitse kentekenbewijs stond 'Grün' als kleur aangegeven. Toen ik het Nederlandse kentekenbewijs kreeg van de RDW stond er tot mijn verrassing zwart als kleur aangegeven. En dat lijkt ook zo, maar dat is ie niet. Bij bepaalde lichtinval is mijn GTA echt groen. Ik vroeg me al een tijdje af wat nu de officiële kleuraanduiding is, maar nu weet ik het....... En inderdaad, de kleur is zeldzaam, ik heb nog nooit een andere GTA gezien in die kleur.
*

Hans GTA
7

  • Type Alfa: 156 GTA SW
  • *
    - Startende Alfist
Re: 156 GTA exterieur kleuren
« Reactie #16 Gepost op: 15 mei 2014, 23:49:24 »
Ben er toch nog even ingedoken, qua kleuren dan. Verde Boreale is die van mij zeker niet (te licht), maar ook zeker geen Nero Metallico (dat is echt zwart volgens mij), hoewel dat kleurnummer 846 als ik me goed herinner wel op het Duitse kentekenbewijs stond.....

Maar hij heeft bij bepaalde lichtval wel een groene uitstraling.

Suggesties welke kleur het zou kunnen zijn, zijn welkom....... :great:
*

ArjanB
2.015

  • Type Alfa: 156 GTA SW | Giulietta QV
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: 156 GTA exterieur kleuren
« Reactie #17 Gepost op: 15 mei 2014, 23:57:06 »
Nero metallico is gewoon echt zwart. Heb ik, en zit geen vleugje groen in.
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV TCT | 4C spider
gehad: 145 boxer|156 JTD|147JTD|Giulietta QV|Seicento Abarth |Panda 100HP
*

Hans GTA
7

  • Type Alfa: 156 GTA SW
  • *
    - Startende Alfist
Re: 156 GTA exterieur kleuren
« Reactie #18 Gepost op: 16 mei 2014, 16:58:22 »
Ik zal er eens een mailtje richting importeur aan wagen. Het is hoe dan ook een vrij zeldzame kleur.