!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

-Battle-
394

  • Type Alfa: Giulietta QV LE nr474
  • ****
    - Senior Alfist
GTA "heimwee"
« Gepost op: 26 juni 2019, 12:27:47 »
Hallo GTA liefhebbers,

Mijn buurman heeft een prachtige GTA gehad en toen de beslissing gemaakt (moeten maken door omstandigheden) om hem te verkopen, daar heeft hij nu veel spijt van en zou hem eigenlijk weer terug willen kopen  ;D

Dus hier de vraag onder het mom van niet geschoten is altijd mis  ;) ; kent iemand toevallig de onderstaande GTA of de huidige eigenaar hiervan...

Nu: Giulietta QV Launch Edition #474
Had: Giulietta 1.4MA
Had: 156 sportwagon 1.9JTD
Had: 147 2.0 twinspark.
*

ArjanB
1.980

  • Type Alfa: 156 GTA SW | Giulietta QV
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: GTA "heimwee"
« Reactie #1 Gepost op: 26 juni 2019, 15:57:44 »
tip: probeer eens op facebook bij Alfisti Ribelli, Alfa Freak
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV TCT | 4C spider
gehad: 145 boxer|156 JTD|147JTD|Giulietta QV|Seicento Abarth |Panda 100HP
*

Milan.M
1.874

  • Type Alfa: Giulietta QV Rosso Comp.
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.QV
Re: GTA "heimwee"
« Reactie #2 Gepost op: 26 juni 2019, 17:03:47 »
Kenteken ingetikt op Google Afbeeldingen (Google herkend teksten in afbeeldingen) en ik kom per toeval uit op een topic op ons forum uit 2013 met foto's van de desbetreffende 147 GTA.
Zie deze post met foto's (even scrollen) en andere foto's een paar berichten verder.

https://www.clubalfaromeo.nl/forum/afterparty-van-afgelopen-meetings/club-alfa-romeo-nieuwjaarsmeet-savali-special-zaterdag-19-januari-vire-1799/msg30185/#msg30185

Was dit vóór of ná de verkoop?
Giulietta QV Rosso Competizione 🍀
Meer info: De Giulietta QV van Milan

Instagram: Juul.QV
*

-Battle-
394

  • Type Alfa: Giulietta QV LE nr474
  • ****
    - Senior Alfist
Re: GTA "heimwee"
« Reactie #3 Gepost op: 26 juni 2019, 17:14:52 »
Kenteken ingetikt op Google Afbeeldingen (Google herkend teksten in afbeeldingen) en ik kom per toeval uit op een topic op ons forum uit 2013 met foto's van de desbetreffende 147 GTA.
Zie deze post met foto's (even scrollen) en andere foto's een paar berichten verder.

https://www.clubalfaromeo.nl/forum/afterparty-van-afgelopen-meetings/club-alfa-romeo-nieuwjaarsmeet-savali-special-zaterdag-19-januari-vire-1799/msg30185/#msg30185

Was dit vóór of ná de verkoop?

Het is een 156 sw  ;) en dit is een foto voor de verkoop.

Thanks ik zal het topic is door "bladeren"
Nu: Giulietta QV Launch Edition #474
Had: Giulietta 1.4MA
Had: 156 sportwagon 1.9JTD
Had: 147 2.0 twinspark.
*

Milan.M
1.874

  • Type Alfa: Giulietta QV Rosso Comp.
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.QV
Re: GTA "heimwee"
« Reactie #4 Gepost op: 26 juni 2019, 17:17:47 »
Kenteken ingetikt op Google Afbeeldingen (Google herkend teksten in afbeeldingen) en ik kom per toeval uit op een topic op ons forum uit 2013 met foto's van de desbetreffende 147 GTA.
Zie deze post met foto's (even scrollen) en andere foto's een paar berichten verder.

https://www.clubalfaromeo.nl/forum/afterparty-van-afgelopen-meetings/club-alfa-romeo-nieuwjaarsmeet-savali-special-zaterdag-19-januari-vire-1799/msg30185/#msg30185

Was dit vóór of ná de verkoop?

Het is een 156 sw  ;) en dit is een foto voor de verkoop.

Thanks ik zal het topic is door "bladeren"

Ah excuus, verkeerd gezien
Oke helaas, de innerlijke Sherlock Holmes in mij dacht dat ik mooi speurwerk had geleverd haha
Giulietta QV Rosso Competizione 🍀
Meer info: De Giulietta QV van Milan

Instagram: Juul.QV
*

-Battle-
394

  • Type Alfa: Giulietta QV LE nr474
  • ****
    - Senior Alfist
Re: GTA "heimwee"
« Reactie #5 Gepost op: 26 juni 2019, 17:34:55 »
Kenteken ingetikt op Google Afbeeldingen (Google herkend teksten in afbeeldingen) en ik kom per toeval uit op een topic op ons forum uit 2013 met foto's van de desbetreffende 147 GTA.
Zie deze post met foto's (even scrollen) en andere foto's een paar berichten verder.

https://www.clubalfaromeo.nl/forum/afterparty-van-afgelopen-meetings/club-alfa-romeo-nieuwjaarsmeet-savali-special-zaterdag-19-januari-vire-1799/msg30185/#msg30185

Was dit vóór of ná de verkoop?

Het is een 156 sw  ;) en dit is een foto voor de verkoop.

Thanks ik zal het topic is door "bladeren"

Ah excuus, verkeerd gezien
Oke helaas, de innerlijke Sherlock Holmes in mij dacht dat ik mooi speurwerk had geleverd haha

Maar je innerlijke Sherlock heeft het goed gedaan , want dit is hem hoor ;)   :D

Ik heb na wat bladeren zijn voorsteltopic gevonden en via de bijdrage ook nog een 06 nummer gevonden.
Helaas is hij al bijna 3 jaar niet meer actief op het forum en is de auto vorig jaar nog een "nieuwe" tennaamstelling gehad, maar wie weet klopt het nummer nog en komen we zo weer een stapje verder  ;D
Nu: Giulietta QV Launch Edition #474
Had: Giulietta 1.4MA
Had: 156 sportwagon 1.9JTD
Had: 147 2.0 twinspark.
*

-Battle-
394

  • Type Alfa: Giulietta QV LE nr474
  • ****
    - Senior Alfist
Re: GTA "heimwee"
« Reactie #6 Gepost op: 27 juni 2019, 14:28:18 »
Gisterenavond dus naar het 06 nummer geappt en het was idd de oude eigenaar ... helaas heeft hij hem een aantal jaar geleden verkocht aan een "liefhebber" , maar die had hem na 2 weken verkocht  :-X 
Kentekencheck geeft aan dat er al een jaar geen geldige apk op zit , dus waarschijnlijk staat hij ergens geschorst te wachten om opgeknapt te worden.

Milan.M nog bedankt voor je speurwerk ;)

Nu: Giulietta QV Launch Edition #474
Had: Giulietta 1.4MA
Had: 156 sportwagon 1.9JTD
Had: 147 2.0 twinspark.