« Reactie #46 Gepost op: 26 mei 2026, 14:22:15 »
Dat vind ik een wijze beslissing. Als je de auto in rust opbouwt zonder deadline kan je gewoon netjes werken en dan wordt de auto ook echt gemaakt volgens jouw standaarden. Vanaf het moment dat de auto rijdt, is mijn ervaring, laat je verbeterpuntjes waar wel mee te leven is liggen omdat een rondje rijden verleidelijker is dan om eraan te sleutelen…
Leuk topic om te volgen dit!
Groeten, Jan.

Gelogd
Huidig:
156 GTA Sportwagon Handbak, Q2, CF2, Squadra, KW V3, Veerpootbrug, 330mm Brembo, Ferrodo DS2500, Blacklines, Michelin PS5, Vialle LPi
156 GTA Berlina Selespeed, Q2, CF2, Spacers, Veerpootbrug, 330mm Brembo
Gehad:
159 Sportwagon 2.4 JTDm