!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

patje33
9

  • Type Alfa: zoekende naar een gta sw
  • *
    - Startende Alfist
Side skirt kapje
« Gepost op: 30 oktober 2016, 12:45:14 »
Mischien dat hier iemand mij kan helpen. Ik ben op zoek naar het het side skirt kapje links voor. Dat is de enige die niet meer nieuw te koop is.

Heeft iemand er 1 te koop of weet waar ik die mischien nog kan vinden?
Re: Side skirt kapje
« Reactie #1 Gepost op: 31 oktober 2016, 09:13:04 »
Er zal nu ondertussen toch wel iemand zijn die zoiets ff kan 3d printen?  :043:
*

Iarro
7

  • Type Alfa: 156 GTA
  • *
    - Startende Alfist
*

patje33
9

  • Type Alfa: zoekende naar een gta sw
  • *
    - Startende Alfist
Re: Side skirt kapje
« Reactie #3 Gepost op: 21 november 2016, 16:26:13 »
Qverde kan links voor ook niet meer leveren. Ik heb nu met iemand contact die er mee bezig is om hem met een 3d printer te printen.

Maar bedankt voor je reactie!
*

wasoethoudt
1

  • Type Alfa: GTA
  • *
    - Startende Alfist
Re: Side skirt kapje
« Reactie #4 Gepost op: 4 april 2017, 10:01:15 »
Hoi, ik heb zelf een gta sw met dit kapje, CAD vaardigheden en een vriend van me heeft een 3d printer. Dus dacht, dat moet lukken. Voor Patje33 dus een 3d modelletje gemaakt van dit kapje en hem laten printen op die printer. Het duurde wat langer dan gepland, maar Pat heeft hem nu in zijn auto hangen en in kleur gespoten. Hij paste goed en hij is erg tevreden over het resultaat. Zijn gta is compleet. Er is nu ook een 2e kapje geprint voor iemand anders.

Mochten er nog meer mensen zijn die dit kapje zoeken, of misschien die andere 3 kriksteun kapjes, of die zwarte grilletjes in de skirt of bumper, of andere onderdelen waar lastig aan te komen is (kunststof en niet groter dan een a4 ongeveer), stuur me maar een PM.
Gr, Wouter.