!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gezocht: 17" winterbanden met lichtmetalen velgen voor Giulietta
« Gepost op: 15 december 2012, 16:51:55 »
Hallo,

Ik ben opzoek naar 17" of 18" winterbanden met lichtmetalen velgen voor mijn Giulietta Qv. Merk banden maakt mij niet zoveel uit. Velgen bij voorkeur van Alfa, bedoelt voor de Giulietta.

Als iets beschikbaar hebt, of een tip, beide van harte welkom!

Vriendelijke groet,

Lucas
*

QaptainQuark
193

  • Type Alfa: Giulietta 1.4MA
  • ***
    - Alfist
    • pieterleijten.com
  • Beste antwoord!
  • Re: Gezocht: 17" winterbanden met lichtmetalen velgen voor Giulietta
    « Reactie #1 Gepost op: 17 december 2012, 10:48:17 »
    Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar ik heb nog een set van 4 velgen met zomerbanden liggen. Het betreft de 16" sport velgen van Alfa die standaard met de Distinctive meekomen.
    Don't be average, be iLektrik And while your at it, like my Dustin Hertz FB-page to keep posted on releases and gigs!
  • Beste antwoord!
  • Re: Gezocht: 17" winterbanden met lichtmetalen velgen voor Giulietta
    « Reactie #2 Gepost op: 17 december 2012, 10:52:46 »
    Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar ik heb nog een set van 4 velgen met zomerbanden liggen. Het betreft de 16" sport velgen van Alfa die standaard met de Distinctive meekomen.

    Helaas, 16" gaat niet passen onder een QV. Zelfs niet alle 17" passen eronder.
  • Beste antwoord!
  • Re: Gezocht: 17" winterbanden met lichtmetalen velgen voor Giulietta
    « Reactie #3 Gepost op: 17 december 2012, 22:43:01 »
    @QaptainQuark; Leo heeft gelijk. Past nie. Maar bedankt voor je aanbod!

    @Leo offtopic; wat heb jij er onder liggen voor in de winter en waar heb je het vandaan?
  • Beste antwoord!
  • Re: Re: Gezocht: 17" winterbanden met lichtmetalen velgen voor Giulietta
    « Reactie #4 Gepost op: 17 december 2012, 23:15:45 »
    @QaptainQuark; Leo heeft gelijk. Past nie. Maar bedankt voor je aanbod!

    @Leo offtopic; wat heb jij er onder liggen voor in de winter en waar heb je het vandaan?

    Ik heb er (nog) niks onder zitten voor de winter. Ik kan niet parkeren bij mijn huidige werk, dus ik ga met de fiets en bij slecht weer de tram. De QV wordt nu uitsluitend voor de lol gebruikt, dus als het sneeuwt rijd ik gewoon niet.

    Als de werksituatie verandert, dan zal ik ook wat gaan zoeken. Waarschijnlijk een multispaak 17" als de Mak Volare. Die vind ik wel mooi. Maar die schaf ik pas aan als de noodzaak er is.
  • Beste antwoord!
  • Re: Gezocht: 17" winterbanden met lichtmetalen velgen voor Giulietta
    « Reactie #5 Gepost op: 18 december 2012, 15:53:15 »
    Oke, ik dank u :)
    *

    RiriassaQV
    1.199

    • Type Alfa: Ex-Giulietta QV
    • *****
      - Super Alfist
  • Beste antwoord!
  • Re: Gezocht: 17" winterbanden met lichtmetalen velgen voor Giulietta
    « Reactie #6 Gepost op: 22 juni 2013, 23:07:09 »
    Ik heb nu wel een set winterbanden liggen 18" turbina titanio (Goodyear Ultragrip 8 Performance) ,Interesse ? stuur een PM
    Foto\'s zeggen meer dan 1000 Woorden ..... :D:p
     
    Ex-QV Magnesio
    bmw m135i

    Gr. Dyllan :p