!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Citaat van: martijnD op 28 september 2025, 14:07:40Aangezien ik zelf goede ervaringen heb met een Chinese Android radio in mijn vorige auto de vraag of hier ook mensen zijn die een CarPlay module uit China hebben? Deze zijn een stuk goedkoper dan bijvoorbeeld de module van EngCustom.Ja ik. Betaalde er 2 jaar geleden 150 euro voor, inclusief verzending en heb het zelf geïnstalleerd. Ik heb het vergeleken met iemand die een eng custom heeft. Enige verschil is dat, als ik de airco en temperatuur bedien, niet kan zien in welke stand hij staat. Bij de eng custom komt er wél een pop up met ventilatorstand en temperatuur. Verder werkt het prima
Aangezien ik zelf goede ervaringen heb met een Chinese Android radio in mijn vorige auto de vraag of hier ook mensen zijn die een CarPlay module uit China hebben? Deze zijn een stuk goedkoper dan bijvoorbeeld de module van EngCustom.
Even een andere vraag:Heeft er iemand ervaring met de CarplayBox van Caroptions ( https://www.caroptions.nl/products/carplaybox-alfa-romeo?variant=49331052151118)?Het lijkt mij een goeie manier om after market toch Apple CarPlay in een Giulia ui 2018 te krijgen.Voor een totaalbedrag van €623,- inclusief inbouw heb je blijkbaar CarPlay of Android Auto in je Alfa (of welke auto dan ook).Het lijkt mij op het eerste gezicht geen slechte optie, maar ik vraag me af of iemand dit toevallig al heeft laten inbouwen (of zelf heeft ingebouwd met meegeleverde handleiding).Op de review site TrustPilot zijn ook negatieve reviews te lezen (https://nl.trustpilot.com/review/www.caroptions.nl) . Maar dat hou je natuurlijk altijd.Alvast bedankt!Grt,Wim S te B.
Uiteindelijk zal het allemaal het zelfde chinese boxje zijn, maar dan met wat rebranding van Caroptions waardoor de prijs ineens omhoog gaat.Uiteindelijk is Eng-Custom een een rebranding van een Chinees kastje, laten we eerlijk zijn, maar lijkt hun marge die ze pakken wel wat lager te liggen.