!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Beste Alfisten, hierbij een link naar een petitie om Alfa zover te krijgen om de software te updaten naar wide-screen. Je vind er ook verdere tekst en uitleg. https://chng.it/Dc2HQxhNtnMaak er gebruik van.
Klopt, met een dongle die CarPlay en Android auto biedt heb je fullscreen. Navigeren werkt niet vlekkeloos, zit af rn toe 'vast'. Dat los ik op door spraakbediening te gebruiken, hetgeen weer verrassend goed werkt.