!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Mike77
215

  • Type Alfa: Giulia 2.0T super
  • ***
    - Alfist
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Panelen interieur vervangen
« Reactie #15 Gepost op: 3 oktober 2019, 18:12:47 »
Citaat van: NasoDiJones op  3 oktober 2019, 11:57:07
Citaat van: NasoDiJones op  3 oktober 2019, 11:57:07
Carbon paneel langs het infotainment systeem ook binnen gekomen, maar meteen gemonteerd, en het ziet er in totaal wel een stukje beter uit hoor als dat hout na mijn mening.
Deze had niet de 100% Goede pasvorm maar uiteindelijk ziet het er top uit.

Gaaf hoor! Voelt het ook kwalitatief een beetje goed aan? Heb er altijd een hekel aan dat als je het aanraakt, het cheap aanvoelt. Plakt het stevig en geen losse hoekjes oid?
Ziet er erg strak uit en niet duur maar als het na 2 maanden niet meer uitziet zou het jammer zijn.
Nu: Giulia 2.0T super. Eerdere alfa’s: 147 jtdm, 156 sportswagon 1.8ts, Giulietta 1.4MA 170pk
*

NasoDiJones
20

  • Type Alfa: Alfa Romeo Giulia - 320PK
  • *
    - Startende Alfist
Re: Panelen interieur vervangen
« Reactie #16 Gepost op: 3 oktober 2019, 22:10:37 »
Citaat van: Mike77 op  3 oktober 2019, 18:12:47
Citaat van: Mike77 op  3 oktober 2019, 18:12:47
Citaat van: NasoDiJones op  3 oktober 2019, 11:57:07
Citaat van: NasoDiJones op  3 oktober 2019, 11:57:07
Carbon paneel langs het infotainment systeem ook binnen gekomen, maar meteen gemonteerd, en het ziet er in totaal wel een stukje beter uit hoor als dat hout na mijn mening.
Deze had niet de 100% Goede pasvorm maar uiteindelijk ziet het er top uit.

Gaaf hoor! Voelt het ook kwalitatief een beetje goed aan? Heb er altijd een hekel aan dat als je het aanraakt, het cheap aanvoelt. Plakt het stevig en geen losse hoekjes oid?
Ziet er erg strak uit en niet duur maar als het na 2 maanden niet meer uitziet zou het jammer zijn.

Thanks! het voelt natuurlijk anders als dat het echt carbon is, maar dit voelt totaal niet "cheap" aan, ik had dit enigszins wel verwacht voor de prijs en via Ali dat het "cheap" aanvoelde of niet goed paste, maar dit valt echt heel erg mee de kwaliteit is eigenlijk super voor de prijs die je ervoor betaalt. De pasvorm is perfect, het paneel langs het infotainment systeem was niet 100% maar uiteindelijk met wat aangepast wel en alles sluit perfect aan geen losse hoekjes of iets dergelijks, ik kan dit iedereen aanraden die geen zin heeft om de volle mep te betalen voor het echte carbon. want dit is super!
Alfa Romeo Giulia 2.0 Super - 320PK