!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

lers
136

  • Type Alfa: Stelvio
  • ***
    - Alfist
Piepjes/kraken interieur, deur of b-stijl?
« Gepost op: 10 juni 2022, 10:14:26 »
Iemand hier ook last van kraken/rammels in interieur? Als ik rijd hoor ik iets aan de linkerzijde, het zit of in de deur, of in de b-stijl.
Iemand dit ook gehad en opgelost?
*

dburger
129

  • Type Alfa: GT 1.9 jtd/Giulia Veloce
  • ***
    - Alfist
Re: Piepjes/kraken interieur, deur of b-stijl?
« Reactie #1 Gepost op: 14 juni 2022, 12:05:06 »
Ja, ik heb een rammel in het rechter achterportier. Heb nog niet de moed verzameld om het deurpaneel eraf te halen, maar daarhangt zeker iets los. Voor nu gewoon de radio harder, maar ook weer niet te hard want dan beginnen de speakers in de deuren te rammelen.

Daarnaast had ik ook een behoorlijk gekraak in de deuren in de b-stijl. In eerste instantie dacht ik dat er iets los zat, maar uiteindelijk bleek het de shampoo/wax te zijn waarmee ik de auto en de deurstijlen schoonmaakte. Nu maak ik de deurstijlen niet meer schoon met een wax product en het gekraak is verdwenen.
*

Rohit
306

  • Type Alfa: Giulia 2.2
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Piepjes/kraken interieur, deur of b-stijl?
« Reactie #2 Gepost op: 28 juni 2022, 13:46:22 »
Ja ik irriteer me er ook mateloos aan. Dan is het ergens iets met de gordel passagierskant voor, dan is het een ratel achterin hoedeplank, dan weer iets in de deur. Andere momenten is het gewoon doodstil ik snap er echt niks van hahaha. En inderdaad gewoon muziek kei hard aan helpt, deur ratel is bij mij minimum vanwege een zelf geplaatste subwoofer en heb de bass op de radio op -9. Dus uit de deuren komt er weinig bass. Zou mooi zijn dat er een crossover functies op zouden komen. Zou al veel schelen.
156 1.6 TS  120 PK
159 1.9 JTDm Squadra Massimo 160 PK
Giulia 2.2 JTDm Squadra Massimo 242 PK! 😍