!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

*

lers
136

  • Type Alfa: Stelvio
  • ***
    - Alfist
Re: Sportzetels / Sportstoelen (Veloce versus Lusso)
« Reactie #150 Gepost op: 25 oktober 2022, 10:59:22 »
Daar zal je wel flink voor hebben moeten betalen lijkt me :) , ik zag dat je ook een set te koop hebt/had staan? Waarom eigenlijk?
*

ninovos
21

  • Type Alfa: Stelvio 2.0 280 pk
  • *
    - Startende Alfist
Re: Sportzetels / Sportstoelen (Veloce versus Lusso)
« Reactie #151 Gepost op: 25 oktober 2022, 11:08:11 »
Ik had een set gekocht voor mijn Stelvio vanuit Italia maar kreeg per ongeluk een set voor een Giulia.  Uiteindelijk heb ik de juiste set gekregen en ook voor de Giuia set betaald. Deze wordt zeer wrs binnenkort opgehaald door een liefhebber.
*

bekkie
2.751

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 MA 170pk
  • *****
    - Super Alfist
Re: Sportzetels / Sportstoelen (Veloce versus Lusso)
« Reactie #152 Gepost op: 25 oktober 2022, 17:38:33 »
Ik had een set gekocht voor mijn Stelvio vanuit Italia maar kreeg per ongeluk een set voor een Giulia.  Uiteindelijk heb ik de juiste set gekregen en ook voor de Giuia set betaald. Deze wordt zeer wrs binnenkort opgehaald door een liefhebber.

Bij welk adres/verkoper/bedrijf in Italie koop je dit soort onderdelen?
Voorheen: Alfa Sud 1.5TI / Alfa 33 1.3 / Alfa 33 1.3S / Alfa 33 1.7 16V Elegance / Alfa 146 1.6TS (2x)
Nu: Giulietta 1.4 MA 170pk - Distinctive - MY2010 - Argento Alfa - Pack Premium
*

ninovos
21

  • Type Alfa: Stelvio 2.0 280 pk
  • *
    - Startende Alfist
Re: Sportzetels / Sportstoelen (Veloce versus Lusso)
« Reactie #153 Gepost op: 25 oktober 2022, 18:12:43 »
Was via ebay. Er staan nu twee Q stoelen op (zonder bank) voor 3,5 mille....in Polen
*

Quadrifoglio Verde
105

  • Type Alfa: 75 en Giulia
  • ***
    - Alfist
Re: Sportzetels / Sportstoelen (Veloce versus Lusso)
« Reactie #154 Gepost op: 11 maart 2023, 23:02:00 »
Citaat van: xndero op  9 oktober 2022, 22:16:55
Citaat van: xndero op  9 oktober 2022, 22:16:55
Heb zelf dit gedaan:

https://www.alfa-romeo-portal.com/forum/thread/6990-sitzneigungsset-für-alfa-romeo-giulia-und-stelvio/

Zie foto's in de Thread. Met mijn 1,89 toch wel wat fijner zitten zo. Inbouw was erg gemakkelijk. Uitgebreide beschrijving is hier te vinden:
https://www.stelvioforum.com/threads/installed-centerlines-seat-tilt-kit.15942/

Hier te bestellen:
https://www.centerlinealfa.com/catalog/giulia-seat-tilt-kit

Ik heb het zelf enkel op de stoel van de bestuurder ingebouwd, denk wel dat het eventueel ook op de bijrijdersstoel fijn geweest was... Succes!

Heb deze dingen gekocht. Niet goedkoop, maar zeer de moeite waard. Heb ze vanochtend erin gemonteerd (prima te doen en ik ben helemaal geen klusser) en vanmiddag een stuk gereden. Je zit echt een heel stuk fijner; de bovenbenen worden nu ook ondersteund, waar ik eerst als het ware een beetje het gevoel had naar voren te glijden zeg maar. Bijzonder dat een paar centimeter al zoveel kan doen. Heb gewoon de standaard stoelen, die standaard veel te vlak zijn. Echt een aanrader wat mij betreft en bedankt voor bovenstaande tip!



2019 Giulia 2.0T
1987 Alfa 75 3.0 V6