!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Alfa Romeo Types > Interieur

uitschakelen Easy Entry, hoe?

(1/3) > >>

Bertonebianco:
Read the manual hoor ik jullie denken maar dat heb ik natuurlijk al gedaan.
EasyEntry, indien aanwezig, kun je uitzetten in het menu bestuurdersondersteuning.
De bestuurdersstoel verplaatst zich steeds bij het aan en uitzetten van het contact dus het lijkt me duidelijk dat het systeem aanwezig is.
Echter in de menu's is het niet te deactiveren, het item ontbreekt gewoon in de keuzes binnen de menu's.
Iemand ervaring hiermee ?





DanaBanana:

--- Citaat van: Bertonebianco op 23 januari 2024, 12:36:42 ---Read the manual hoor ik jullie denken maar dat heb ik natuurlijk al gedaan.
EasyEntry, indien aanwezig, kun je uitzetten in het menu bestuurdersondersteuning.
De bestuurdersstoel verplaatst zich steeds bij het aan en uitzetten van het contact dus het lijkt me duidelijk dat het systeem aanwezig is.
Echter in de menu's is het niet te deactiveren, het item ontbreekt gewoon in de keuzes binnen de menu's.
Iemand ervaring hiermee ?



--- Einde van citaat ---

Als je op Bestuurderondersteuning "klikt". krijg je dan niet meer opties te zien dan het lijstje dat je rechts ziet? Het lijstje rechts is mogelijk niet volledig door de beperkte ruimte en het feit dat je er niet in kunt scrollen zolang je scroll-focus nog op het lijstje links zit.

Marcel1979:
Nou, dat is toevallig zeg. Ik was van de week met Multi Ecu Scan bezig om het automatisch dichtklappen van mijn spiegels uit te zetten ivm vorst. Dat kon ik niet vinden maar easy entry kwam ik wel tegen en die heb ik gedeactiveerd. Hoe ik dat gedaan heb: inleren van de stoelen en tijdens het inleren heb ik de deur open gedaan. De procedure wordt dan onderbroken en daarna ging de bestuurdersstoel niet meer naar achteren bij openen deur.

Maar het is dus niet te doen via het infotainment scherm in de auto

DanaBanana:

--- Citaat van: Marcel1979 op 23 januari 2024, 13:24:54 ---Maar het is dus niet te doen via het infotainment scherm in de auto

--- Einde van citaat ---
Jawel hoor...


https://www.youtube.com/watch?v=ibF8-q9vhn0

Marcel1979:
Oh, dat wist ik niet. Ik heb die instelling niet. Misschien verschillende versies dan?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod