!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Alfa Romeo Types > Overige types

Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm ECO Distinctive

(1/3) > >>

kadettgtec1:
Hallo Allemaal,

Ik ben van plan een Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm ECO Distinctive te gaan kopen uit 2012 met 79500 km op de teller.
Heb nooit een alfa romeo gehad maar dit model spreekt me erg aan, ook zijn sportieve uitstraling.
Hebben jullie nog tips om ergens specifieks naar te kijken en wat is jullie ervaring met dit model?

Alvast bedankt voor de reacties.

Mvgr Marc

Fons:
Heb hetzelfde model en weinig problemen.
In het begin trilde rechts achter de speaker wat onder garantie is verholpen
Wat ik zeker zou laten doen is uitlijnen en eventueel balanceren bij mijn mitomzat dat niet helemaal,goed.
Helaas buiten de garantie is de koppeling gaan slippen met temperaturen onder de 6c .
Flink doortrekken in de versnellingen dan kom je erachter

Fons

kadettgtec1:
Hoi Fons,

Bij welke km stand is je koppeling vervangen, heb namelijk een proefrit gemaakt en merkte dat de koppeling bij deze alfa al vlug op kwam.

Gr Marc

Fons:
Koppeling is nog niet vervangen , was een offerte om te vervangen.
Heb het ontdekt bij 78 k, de wagen staat nu op 84 k

Fons

Kobo65:
Hou even in de gaten als je een diesel koopt , dat wanneer hij in je interieur naar diesel uitlaatgas ruikt , je de brandplaatjes van de verstuivers dient te vervangen.
Een zeer tijdrovende klus , heb ik bij mij 1.3 JTDm ook gehad, nu is het weg.
Verder een fijne kleine pittige en zuinige  auto :steeringwheel:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod