!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Alfa Romeo Types > Overige types

problemen met openen kap Spider bj 2007 2.2 JTS

(1/1)

van Doorn:
Ik heb eigenlijk al jaren last van het volgende; als ik de kap open dan gaat het vaak direct goed, maar ook regelmatig dat het proces stopt als de achterruit omhoog staat en de opbergklep ook. Dan doe ik de kap weer dicht, wacht even en herhaal het proces. Soms gaat het dan wel goed, lukt het weer niet: kap weer dicht, uit de auto stappen de kap weer openen en zodra de kap in de opbergruimte wil klappen dan help ik de kap even door bij de neerwaartse beweging mee te helpen. De laatste keer lukt het na 3 keer toen mijn vrouw in de auto tegen de voorzijde van de kap drukte.
Ik word hier helemaal gestoord van en ben wéér naar de garage geweest. Die geven aan dat er steeds wisselende storingen ontstaan en zij denken aan de computer die de kap aanstuurt. Dat wordt dan een dure grap.
Nu mijn vraag; heeft iemand hier ervaring mee en de kennis om mij te helpen, of kan iemand mij zo iemand introduceren?
Groeten,
René van Doorn
Veldhoven

brinkerik:
@shoppy

John, heeft al een paar ideeën hierover geventileerd in het verleden. Zoek kijk dat eens na.


@van Doorn   Beter je telefoon nummer hier niet tonen, spambots kunnen deze herkennen en gaan er mee aan de haal.. 

van Doorn:
THX, ik ga eens kijken en bedankt voor de tip.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod