!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

jefboy1995
33

  • Type Alfa: 147
  • *
    - Startende Alfist
Problemen starten alfa romeo 147 2.0 t spark. (reservesleutel)
« Gepost op: 23 april 2017, 14:45:38 »
Beste alfa romeo bestuurders.
Ik hoop dat ik met deze vraag hier goed zit want ik zit een beetje met de handen in het haar.
Ik heb 2weken geleden een alfa romeo 147 gekocht. Nu waren er nog een aantal kleinigheden die moesten worden gerepareerd.
1 was de motor van de ruitensproeier. (de ruitenvloeistof kwam namelijk niet verder dan de motorkap.) en ook moest de stoel worden gerepareerd (ging niet meer naar voren).
Omdat ik een beetje een nare nasmaak had na de koop omdat er dus al 2 dingen meteen stuk bleken, heb ik de auto ergens helemaal laten nakijken. Alles bleek gelukkig helemaal in orde dus dat scheelde weer. Nu mijn punt. Vanochtend probeerde mijn vader de auto te starten met de reservesleutel (was met de tomtom bezig want we gaan donderdag op vakantie) Tot onze verbazing sloeg de motor niet aan. Ook hoorde je een rare zoem en gaf het dashboard een foutcode aan. Toen heb ik mijn eigen sleutel gepakt en startte de auto meteen :O. Ik snap er werkelijk niks meer van want mijn moeder had de auto een week terug nog met de reservesleutel gestart. Iemand een idee wat dit probleem kan zijn? Of hebben ze met de reparatie ergens bijgezeten?
Ik hoor graag een reactie tegemoet!