!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Alfa Romeo Types > Overige types

Water Methanol Injectie (of waterinjectie

<< < (3/4) > >>

bravafrans:
Staat  ook nog steeds op mijn verlanglijstje

Stijn:
En hoe werkt dit op een afgetrapt gechipt blok met ruim 4 ton erop?

shoppy:
Leuk om te lezen dat het hier een aantal jaren geleden voorbij kwam.
Toen ik er vele jaren geleden mee begon wilde niemand het geloven terwijl het in Japan en de US al jaren werd gebruikt.
Ik heb er mee op beurzen gestaan en reclame mee gemaakt, youtube filmpjes gepost maar op de meeste (Alfa) fora werd het als valse reclame beschouwd en werd ik soms als een regelrechte leugenaar uitgemaakt (Alfa Forum was daar een ster in).

Toen ik na jaren trekken zag dat Nederland er niet rijp voor was heb ik alles over gedaan aan Coen, die later zelf ook de stekker er uit trok en ook het forum van Cool is Better stopte.

Ik ben er nog altijd enthousiast voor en als je bijvoorbeeld ziet wat sommige tuners aan winst weten te behalen met dit systeem vraag ik me af waarom het toch niet populairder wordt.

Timon:

--- Citaat van: shoppy op &nbsp;5 mei 2021, 06:54:00
Citaat van: shoppy op  5 mei 2021, 06:54:00 ---
Toen ik na jaren trekken zag dat Nederland er niet rijp voor was heb ik alles over gedaan aan Coen, die later zelf ook de stekker er uit trok en ook het forum van Cool is Better stopte.

Ik ben er nog altijd enthousiast voor en als je bijvoorbeeld ziet wat sommige tuners aan winst weten te behalen met dit systeem vraag ik me af waarom het toch niet populairder wordt.

--- Einde van citaat ---
Wat was meestal de reactie waarom men nee zei? Is het prijzig? Lastig in te bouwen? Garantie?

shoppy:

--- Citaat van: Timon op &nbsp;5 mei 2021, 12:18:36
Citaat van: Timon op  5 mei 2021, 12:18:36 ---
Wat was meestal de reactie waarom men nee zei? Is het prijzig? Lastig in te bouwen? Garantie?

--- Einde van citaat ---

Nee, was gewoon onkunde.
Je injecteert water in de motor en water kan niet branden en dus is het onzin.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod