!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Recente berichten

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 10
11
De Alfa Mito club / Re: Aanschaf Mito
« Laatste bericht door Robert69 Gepost op Gisteren om 08:38:10 »
Ben ook nog bezig met een andere mito, zelfde bouwjaar, zelfde blok.
Verkoper gaf aan dat ie getuned is.
Na wat doorvragen blijkt het om 4 pk te gaan! LOL
Wat hebben ze gedaan? Een zak met haver ervoor gehangen?

Dat is alleen zinvol bij 1 pk ;)
12
Veel plezier iedereen. We zien de foto's en filmpjes wel tegemoet  :13:
13
De Alfa Giulietta club / Re: Tuning topic Giulietta!
« Laatste bericht door sanscorp Gepost op Gisteren om 07:42:33 »
Toch, dan laat ik het ook lekker zo :)
Maar klopt het dat het dan eigenlijk geen veerpootbrug meer is en dat ze op de poten horen?
14
De Alfa Giulietta club / Re: Tuning topic Giulietta!
« Laatste bericht door brinkerik Gepost op Gisteren om 07:39:23 »
Koetsen van de moderne auto`s zijn dermate stijf, dat ik denk dat een veerpoort brug technisch geen meerwaarde is.

Zelf nog wel overwogen, omdat ik het wel gaaf vind staan,  maar je ziet er niets van, dus vandaar zijn het bij mij bij plannen gebleven.
15
De route voor de tourrit is nog iets aangepast. Gebruik de volgende link: https://maps.app.goo.gl/LboVFxm2MZrt6UE18

Belangrijk: 09.45 uur vertrek bij de Poppe. Zorg dus dat je er dan bent.
16
De Alfa Giulietta club / Re: Tuning topic Giulietta!
« Laatste bericht door sanscorp Gepost op 10 mei 2024, 23:24:18 »
Iemand ervaring met veerpootbruggen?

Ik dacht altijd dat het ging om de twee veerpoten met elkaar te verbinden. Bij mijn vorige auto, de 156, staken de twee montage bouten van de veer zelf door het chassis uit en daar zet je dan de brug op vast. Zo voorkom je excessief kantelen van de veerpoten.

Bij de Giulietta zie ik dat ze op het chassis gemonteerd dienen te worden en doen ze dus helemaal niets met de vering?

Lijkt mij in dit geval geen zinnige upgrade als alleen het chassis iets stijver wordt.
17
De Alfa Mito club / Re: Aanschaf Mito
« Laatste bericht door DanaBanana Gepost op 10 mei 2024, 23:12:06 »
Ben ook nog bezig met een andere mito, zelfde bouwjaar, zelfde blok.
Verkoper gaf aan dat ie getuned is.
Na wat doorvragen blijkt het om 4 pk te gaan! LOL
Wat hebben ze gedaan? Een zak met haver ervoor gehangen?
18
De Alfa Mito club / Re: Aanschaf Mito
« Laatste bericht door MysteryAngel Gepost op 10 mei 2024, 21:23:41 »
Zo'n 8 klepper voldoet prima daarnaast simpele motor en betrouwbaar.
En er staan er best veel van te koop dus keuze genoeg.
19
De Alfa Giulietta club / Re: Ratel start 1750tbi
« Laatste bericht door Spaantje Gepost op 10 mei 2024, 20:51:06 »
zo'n vaag vermoeden had ik al :-(
Ik ben ook wel benieuwd of @Spaantje zijn probleem heeft laten verhelpen en zo ja of het de nokkenasverstellers waren.
Ik heb er een specialist naar laten kijken
Yep, nokkenasverstellers...
Maar bij mij was het niet heel erg. Hij had ze veel erger gehoord en dan gaan ze ook olie lekker (ivm een keerring oid) 
20
De Alfa Giulietta club / Re: Ratel start 1750tbi
« Laatste bericht door MarcP Gepost op 10 mei 2024, 20:28:49 »
zo'n vaag vermoeden had ik al :-(
Ik ben ook wel benieuwd of @Spaantje zijn probleem heeft laten verhelpen en zo ja of het de nokkenasverstellers waren.
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 10