11
De Giulia / Stelvio Club / Re: Motor Giulia 2.0t loopt niet altijd even soepel
« Laatste bericht door laurens94 Gepost op Vandaag om 17:39:10 »Beste mensen, ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren met het volgende...
Zoals jullie weten rijdt de Giulia alweer een behoorlijke tijd niet goed. Twee weken geleden dan eindelijk bij Zeeuw in Zwijndrecht voor elkaar gekregen om met de chef van de werkplaats een ritje in mijn auto te maken en vervolgens gelijk in een andere Giulia. Zoals verwacht rijdt de andere Giulia totaal anders en ook kon de chef werkplaats een log maken tijdens het rijden en hier kwam ook naar voren dat iets in de computer van de auto zich ontregeld. Een bepaalde sensor gaf een hele verkeerde temperatuur aan (meer dan 100 graden) wat absoluut niet hoort. Hierdoor vertoont de auto vreemd rijgedrag. Het was alleen speurwerk hoe dit precies kon komen en om welke sensor dit gaat. Hier was hij nog niet over uit. Kortom, wel het bewijs dat mijn auto niet goed is.
De manager van de dealer was destijds in gesprek en ik zou hem hier later over spreken... In de tussentijd is hij nog op vakantie geweest en ook toen hij weer terug aan het werk was nam hij maar geen contact met mij op. Nu twee weken verder heb ik zelf gebeld en de kwestie voorgelegd.
Nu beweert hij dat de Giulia gewoon goed is! Dat er niks mee aan de hand is en dat de andere Giulia misschien een stuk beter rijdt omdat deze flink minder kilometers had. Ook dat de auto elke keer voor twee weken wel goed rijdt en daarna niet vindt hij heel gek en dat gelooft hij niet. Terwijl ik duidelijk bewijs op een log heb staan dat die niet goed is die door de chef werkplaats is gemaakt! Echt belachelijk en nu zit ik een jaar later nog steeds met een auto die zeker met warm weer ontzettend slecht rijdt.
Hoe nu verder?? Ik zit echt met m'n handen in het haar en ben behoorlijk pissig. Ik zal absoluut nooit meer zaken doen met de Zeeuw in Zwijndrecht.
De auto is niet goed en ik blijf er problemen mee hebben. Ik vind dat de dealer zijn verantwoordelijkheid moet nemen en de auto moet terugkopen. Of met een vergelijkbaar alternatief moet komen. Maar ze nemen mijn probleem niet serieus, en ZELFS met de log die door HUN is gemaakt blijft de manager met het verhaal dat de auto gewoon goed is.
Zoals jullie weten rijdt de Giulia alweer een behoorlijke tijd niet goed. Twee weken geleden dan eindelijk bij Zeeuw in Zwijndrecht voor elkaar gekregen om met de chef van de werkplaats een ritje in mijn auto te maken en vervolgens gelijk in een andere Giulia. Zoals verwacht rijdt de andere Giulia totaal anders en ook kon de chef werkplaats een log maken tijdens het rijden en hier kwam ook naar voren dat iets in de computer van de auto zich ontregeld. Een bepaalde sensor gaf een hele verkeerde temperatuur aan (meer dan 100 graden) wat absoluut niet hoort. Hierdoor vertoont de auto vreemd rijgedrag. Het was alleen speurwerk hoe dit precies kon komen en om welke sensor dit gaat. Hier was hij nog niet over uit. Kortom, wel het bewijs dat mijn auto niet goed is.
De manager van de dealer was destijds in gesprek en ik zou hem hier later over spreken... In de tussentijd is hij nog op vakantie geweest en ook toen hij weer terug aan het werk was nam hij maar geen contact met mij op. Nu twee weken verder heb ik zelf gebeld en de kwestie voorgelegd.
Nu beweert hij dat de Giulia gewoon goed is! Dat er niks mee aan de hand is en dat de andere Giulia misschien een stuk beter rijdt omdat deze flink minder kilometers had. Ook dat de auto elke keer voor twee weken wel goed rijdt en daarna niet vindt hij heel gek en dat gelooft hij niet. Terwijl ik duidelijk bewijs op een log heb staan dat die niet goed is die door de chef werkplaats is gemaakt! Echt belachelijk en nu zit ik een jaar later nog steeds met een auto die zeker met warm weer ontzettend slecht rijdt.
Hoe nu verder?? Ik zit echt met m'n handen in het haar en ben behoorlijk pissig. Ik zal absoluut nooit meer zaken doen met de Zeeuw in Zwijndrecht.
De auto is niet goed en ik blijf er problemen mee hebben. Ik vind dat de dealer zijn verantwoordelijkheid moet nemen en de auto moet terugkopen. Of met een vergelijkbaar alternatief moet komen. Maar ze nemen mijn probleem niet serieus, en ZELFS met de log die door HUN is gemaakt blijft de manager met het verhaal dat de auto gewoon goed is.