!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Recente berichten

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Gezocht / Re: Remklauwen verven/spuiten/poedercoaten 159
« Laatste bericht door Dutchdriftking Gepost op Gisteren om 16:41:05 »
die van mij natuurlijk
22
Gezocht / Re: Remklauwen verven/spuiten/poedercoaten 159
« Laatste bericht door Timoscheevel Gepost op Gisteren om 16:35:49 »
Ik ben erg benieuwd hoe jou remmen er straks uitkomen. Wellicht kunnen we ruilen als ze gedaan zijn?
Hahaha, goed plan. Maar dan heb ik geen remmen, haha
23
Gezocht / Re: Remklauwen verven/spuiten/poedercoaten 159
« Laatste bericht door Dutchdriftking Gepost op Gisteren om 16:29:58 »
Ik ben erg benieuwd hoe jou remmen er straks uitkomen. Wellicht kunnen we ruilen als ze gedaan zijn?
24
Gezocht / Re: Remklauwen verven/spuiten/poedercoaten 159
« Laatste bericht door Timoscheevel Gepost op Gisteren om 16:05:57 »
Aaah,  dan gaat een ruil niet werken inderdaat! Ik heb op de rode ook de 330’s, en die gaat inderdaat ook maar een keer een weekend de garage in om de remmen te kunnen doen.. is wel een klusje om even in te plannen
25
De Giulia / Stelvio Club / Re: Ervaringen verlagen Giulia Q?
« Laatste bericht door jan engelaar Gepost op Gisteren om 15:43:07 »
Hai ! Ik rij al bijna 5 jaar, met inmiddels bijna 90.000 km op de teller,  in het rond met een simpelweg via Eibach veren 2 cm verlaagde Q , met daarbij óók nog is de 20" Stelvio velgen met 295 banden , en heb eigenlijk nooit ergens écht last van ... Niet kwa drempels, maar ook niet kwa 'rubben"  (aanlopen) bij volledig in/uitsturen.... Splittertje ziet er nog prima uit, wat normale krasjes aan de onderkant...  De stance is echt waanzinnig met deze set up en heeft werkelijk niéts te maken met "USA style" lowriders/te laag , of wat dan ook..  Kasten worden lang niet geraakt, maar zijn wel prachtig gevuld, precies zoals het een real sportscar van dit historische merk betaamt...Ter info.

Kijk dit is goed om te weten! Precies de normale krasjes onder de splitter is normaal dat zit er bij mij ook, belangrijkste om te weten was inderdaad kwa drempels en de wielkasten. Dus hartstikke bedankt voor het delen van je ervaring hier kan ik zeker wat mee!😎

Your welcome... Weet niet waar jij precies woont, maar mócht je de behoefte daartoe voelen, kun je altijd even langswippen om ff stukje met die van mij te rijden eventueel, kun je ff vergelijken met die van jou wellicht en of het wat voor je is.... Uiteraard is het allemaal wel wat "harder"'/stugger met met mijn set up, maar voor mij is dat verder niet een negatief gegeven, sterker nog, i love that.... ;-)     So just let me know ok ;-)
26
Gezocht / Re: Remklauwen verven/spuiten/poedercoaten 159
« Laatste bericht door Dutchdriftking Gepost op Gisteren om 15:40:10 »
Ziet er netjes uit! Ik heb alleen de 330 variant. Mijn 159 is Belgische import en een uitloop model. Daarom had deze de zwarte hemel, TI onderstel, en TI remmen. De 16 inch en meeste 17 inch wielen passen er ook niet omheen
27
Gezocht / Re: Remklauwen verven/spuiten/poedercoaten 159
« Laatste bericht door Timoscheevel Gepost op Gisteren om 15:23:13 »


28
De Giulia / Stelvio Club / Re: Actief aerodynamisch splitter melding?!
« Laatste bericht door NiekHgn Gepost op Gisteren om 15:22:22 »
Toeval bestaat niet.

Hoop voor je dat dit eenvoudig gefixed kan worden. Want dit soort kleine dingetjes willen nog wel eens gepaard met onevenredig grote kosten.

Inderdaad😬 toevallig net weer op de snelweg gereden en toen geen melding gekregen en de splitter staat ook weer op gelijke hoogte. Dus hij lijkt het weer te doen, ga toch zometeen nog even langs de dealer om hem uit te lezen, maar het is weer een beetje positief iedergeval hahaha
29
Gezocht / Re: Remklauwen verven/spuiten/poedercoaten 159
« Laatste bericht door Timoscheevel Gepost op Gisteren om 15:02:47 »
Dit zijn de 300mm Brembo's toch? Ik heb dezelfde op mijn overleden zwarte 159 zitten. En ik beschik over een straalkast, dus we zouden kunnen zeggen ik straal de mijne, en dan moeten ze alleen nog even rood gemaakt worden met eventueel een revisie setje erdoorheen en gemonteerd worden.

Ik heb ze destijds rood gemaakt met een setje van Foliatech, is een 2 componenten hars, en kan je gewoon met een kwast aanbrengen. dat was in 2018, 180.000 geleden

30
De Giulia / Stelvio Club / Re: Actief aerodynamisch splitter melding?!
« Laatste bericht door DanaBanana Gepost op Gisteren om 14:00:51 »
Toeval bestaat niet.

Hoop voor je dat dit eenvoudig gefixed kan worden. Want dit soort kleine dingetjes willen nog wel eens gepaard met onevenredig grote kosten.
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 10