!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

ra-lph
2

  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Te Koop: Alfa Romeo Giulietta 1.4, 170 PK !!
« Gepost op: 15 november 2016, 21:47:23 »
Bij deze te koop aangeboden: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo 170 PK Distinctive.

Foto's zijn te vinden bij de Marktplaatslink!!

Het betreft een zeer nette auto. Ik ben de 2e eigenaar. De auto beschikt over vele luxe opties, hierbij kan gedacht worden aan:

-Climate Control
-Cruise Control
-Navigatie (pas 4 maanden oud!)
-Bluetooth (Blue&Me)
-Parkeersensoren
-Automatische verlichting
-Automatische ruitenwissers
-Led verlichting
-Chrome spiegelkappen
-Skiluik
-Etc.

Momenteel staat er 131.947 km op de teller. Bij 121.100 is de complete distributieset vervangen. Naast de distributieset zijn er ook, tijdens de grote beurt, de remblokken + 17 inch lichtmetalen velgen + Continental banden gemonteerd. Uiteraard zijn de standaard dingen bij de grote beurt ook vervangen (denk aan olie, filters etc.). De auto is uiteraard dealer onderhouden. De volgende onderhoudsbeurt hoeft pas bij 150.000 km te worden uitgevoerd.

Tot slot zijn er ook 16 inch originele lichtmetalen velgen met winterbanden beschikbaar (deze kunnen voor 250 eu worden overgenomen).

De auto heeft nog APK t/m 28-02-2018.

Ik verkoop deze auto omdat ik over wil gaan naar een auto met automaat.

Link van Marktplaats: Alfa Romeo Giulietta (2012) 1.4 Turbo 170 PK !! 
http://link.marktplaats.nl/m1108276429?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

Mocht u interesse zijn gewekt, neem dan contact met mij op via telefoon/whatsapp/mail.

06-12803721