!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

SpeakerDocktor
7

  • Type Alfa: Giulietta 1.4MA
  • *
    - Startende Alfist
Te koop aangeboden wegens overcompleet, 4x Giulietta 10 spaaks Supersport wielen.
Kwamen begin dit jaar bij aankoop van mijn Giulietta als winterset mee, auto zelf stond op 18" zomerwielen. Ik ben vorige week overgestapt op antaciete 18" Turbina winterwielen omdat mijn (ook antaciete) 18" zomerwielen wel erg goed staan onder een lichte auto  :dance:

Velgen 17x7.5J / ET 41 / 5x110 met 225/45/R17 all-season KLEBER Quadraxer 2 banden.
Banden 2x DOT 4720 2x DOT 4820 (eind november 2020), 2 banden met 6.6mm profiel, 2 met 6.2mm profiel.

Ze zijn ooit overgespoten, maar niet heel netjes en daarnaast gok ik dat ze een keer met een te aggressieve velgenreiniger zijn behandeld. Bij sommige wielen is de lak aangetast en die zijn dof, vlekkerig en zitten er bruine stepen in de lak (zie detailfoto's, dit zijn net schoongemaakte velgen, in het echt zijn die vlekken beter te zien). Dit is er niet uit te poetsen, ik ben al door de gespoten laag heen gepoetst en dan kom je op de originele poedercoat uit. Zelf een keer opnieuw spuiten en dan zijn ze weer netjes.
Geen zichtbare stoeprandschade die ik kan vinden, banden zelf hebben nog plenty profiel en all-weathers zijn voor gebruik in Nederlandse winters eigenlijk perfect.

Heb de wielen zelf ~1000km onder de auto gehad, zijn gewoon netjes/recht en geen trillingen tijdens rijden. Verdere geschiedenis ken ik niet, ik denk dat de velgen onder mijn Giulietta (2015) zaten bij aankoop.

Vraagprijs €400,- €340,-en op te halen in Spijkenisse.
Let wel; dit is een goedkope set winterwielen met goede banden die je nog wat winters kan gebruiken, de velgen hebben aandacht nodig als je ze netjes wilt hebben.
Mocht je ze op een 159 willen hebben, dan moeten de boutgaten opgeboord worden (Giulietta = M12 bouten, 159 = M14 bouten)



















GTV 2.0 TB - 156 2.0 TS - Giulietta 1.4 MA
*

SpeakerDocktor
7

  • Type Alfa: Giulietta 1.4MA
  • *
    - Startende Alfist
Re: Aangeboden 4x Giulietta 10-sp. 'supersport' (winter)wielen + banden
« Reactie #1 Gepost op: 16 januari 2024, 10:53:22 »
UP! Wielen nog steeds beschikbaar.

Vraagprijs verlaagd naar € 340,-
GTV 2.0 TB - 156 2.0 TS - Giulietta 1.4 MA