Club Alfa Romeo

CAR Marktplaats => Te koop => Topic gestart door: jnieuw op 12 maart 2011, 07:07:34

Titel: Aangeboden originele (nieuwe) verenset van een 2.0 JTDm (170pk)
Bericht door: jnieuw op 12 maart 2011, 07:07:34
Aangeboden originele (nieuwe) verenset van een 2.0 JTDm (170pk) de sport pack 3 variant. Alfa zet af fabriek een verlaagd onderstel zo'n ~1 a 1,5 cm lager dan de niet verlaagde uitvoering.
 
Kleur zwart vraagprijs 100,- Foto kan op verzoek maar goed 4 veren zijn 4 veren :cool:
 
Ik persoonlijk vond dat dat nog wat lager kon en heb gelijk een Eibach set laten monteren, zodat je op QV hoogte uitkomt.
Titel: Aangeboden originele (nieuwe) verenset van een 2.0 JTDm (170pk)
Bericht door: Loys op 14 maart 2011, 15:13:46
Nevermind, heb het al gevonden ;)
Titel: Aangeboden originele (nieuwe) verenset van een 2.0 JTDm (170pk)
Bericht door: Wilbert G op 14 maart 2011, 15:36:00
Citaat van: jnieuw;6191
Aangeboden originele (nieuwe) verenset van een 2.0 JTDm (170pk) de sport pack 3 variant. Alfa zet af fabriek een verlaagd onderstel zo'n ~1 a 1,5 cm lager dan de niet verlaagde uitvoering.
 
Kleur zwart vraagprijs 100,- Foto kan op verzoek maar goed 4 veren zijn 4 veren :cool:
 
Ik persoonlijk vond dat dat nog wat lager kon en heb gelijk een Eibach set laten monteren, zodat je op QV hoogte uitkomt.
Niet dat ik je handel wil verpesten, maar volgens mij hebben we hier in het begin een discussie over gehad, maar de vermeende verlaging bij het SP3 is een farce. Zelfs de dealers en de importeur hebben toegegeven dat alleen de QV verlaagd is, en als je de folders er op naslaat zie je dat de tekst al gewijzigd is in enkel een sportonderstel...
Titel: Aangeboden originele (nieuwe) verenset van een 2.0 JTDm (170pk)
Bericht door: jnieuw op 19 april 2011, 17:27:52
nou dan zijn we weer mooi genaaid, wel blij dat ik gelijk heb laten verlagen.
 
MOD hij mag opslot/weg aangezien er dan geen animo zal zijn (wellicht over een jaar ofwat, dan liggen ze al bij het oudijzer)