!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Chuckie666
1

  • Type Alfa: GT 3.2 V6
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Alfa GT Bertone 3.2 ltr V6 24v (Kapotte 6 bak)
« Gepost op: 10 januari 2019, 10:09:37 »
Goedemorgen Alfa liefhebbers,

Ik ben helaas genoodzaakt met pijn in mijn hart om mijn geliefde GT te verkopen.
De reden hiervoor is dat de kosten voor mij op dit moment niet te dragen zijn.

Het betreft een Alfa Romeo GT van 2004, dit is inderdaad het model van Bertone met de 3.2 liter V6 24V Busso blok (240 pk), tevens bezit de auto de Novitec uitlaat wat hem nog wat extra pk's geeft en een mooi zwaar geluid.
De auto heeft tot op heden 138.000 km op de teller staan, en heeft ook alle onderhouds beurten gehad. Auto is voorzien van lederen bekleding en Bose audio systeem en airco, buiten en binnen ziet de auto er fantastisch uit (zie foto's)

* Probleem is echter dat zoals sommige liefhebbers weten met deze of andere modellen het diff geklapt is waardoor de wagen een (gereviseerde/2de hands) nieuwe 6 versnellingsbak nodig heeft, deze kosten en de tijd kan ik nu niet missen of dragen vandaar de verkoop.

Motor is als nieuw loopt als een zonnetje en heeft 2 maanden geleden dan ook 6 nieuwe bougies en bobine pennen gehad.
Keuring van de auto loopt 12-1-2018 af (wat betreft keuring voorzie ik weinig problemen aandachts punt was 2 nieuwe banden eventueel)
De auto staat in de garage in Wijchen, Gelderland (bij Nijmegen).

Mijn vraagprijs is € 3500,00.

Mocht er vragen zijn of interesse hoor ik het graag.
Met groet,
Jurrien
*

UIenZUUR
315

  • Type Alfa: Momenteel geen
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Alfa GT Bertone 3.2 ltr V6 24v (Kapotte 6 bak)
« Reactie #1 Gepost op: 10 januari 2019, 17:23:09 »
Fantastisch mooie GT zeg!! Zonde van de bak + diff, maar dat kan gebeuren helaas. Succes met de verkoop, is ondanks het defect m.i. een nette prijs!
*

ArjanB
1.979

  • Type Alfa: 156 GTA SW | Giulietta QV
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Alfa GT Bertone 3.2 ltr V6 24v (Kapotte 6 bak)
« Reactie #2 Gepost op: 11 januari 2019, 11:46:15 »
inderdaad hele mooie GT!
Standaard dif wil inderdaad nogal eens klappen wat schade veroorzaakt aan bak, maar met een goede donor goed te herstellen (voor wie dat zelf kan ook betaalbaar).
Succes met verkoop.
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV TCT | 4C spider
gehad: 145 boxer|156 JTD|147JTD|Giulietta QV|Seicento Abarth |Panda 100HP
*

Dickamerica
256

  • Type Alfa: 90 2.5 Qo
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Alfa GT Bertone 3.2 ltr V6 24v (Kapotte 6 bak)
« Reactie #3 Gepost op: 16 januari 2019, 11:48:10 »
Mail gestuurd chuckie
Alfa 90 2.5 Qo
Alfa 166 3.2