!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Hylke
75

  • Type Alfa: Ja
  • **
    - Junior Alfist


Onder de DNA-knop van deze Giulietta zit een verrassing verscholen...

...140pk ipv 105. Oftewel nog meer rijplezier!



In verband met de aankoop van een nieuwe liefde, is te koop: mijn door Squadra Tuning gekietelde Giulietta JTDm.

Tijdens de zoektocht naar een vervanger van mijn GT, waren er een aantal wensen:
- Giulietta
- Distinctive uitvoering
- Originele xenon
- Electrisch inklapbare buitenspiegels
- Niet verlaagd
- Geribde diffuser
- Squadra Tuning

Die zoektocht was succesvol. Het enige dat ik zelf nog hoefde te doen, was instappen en wegrijden. En dat is elke keer weer een feest kan ik je zeggen!

Deze Giulietta is netjes volgens het boekje onderhouden. De nota's van de tuning naar 140pk (dus inclusief aanpassing van het inlaattraject!) en het onderhoud zijn aanwezig. Net als twee klapsleutels, masterkey en code-kaart. De bekende kabelbomen naar de kofferklep zijn recent nog vervangen. Net als de remblokken en schijven rondom.

Natuurlijk wil je veilig de winter door. Daarom wordt de auto verkocht op de originele 17" Supersport velgen met goede winterbanden.
De velgen op de foto's heb ik dit jaar nieuw aangeschaft: originele 18"8C Competizione met nieuwe Pirelli's. Naar mijn smaak dé velg voor op een Giulietta. Vind jij deze ook mooi? Wellicht komen we tot een deal.

Zijn er dan ook minpunten te noemen? Ja hoor, de radio ontvangst is soms waardeloos en de AFS (meedraaien van de koplampen in de bochten) geeft af en toe een storing. De hoogteverstelling werkt zoals het hoort. Met deze zaken is rekening gehouden in de prijsstelling van EUR 5.150.

Is je interesse in mijn Giulietta gewekt? Kom dan langs om haar in het echt te bekijken of klik op de afbeelding om naar de advertentie op Autowereld te gaan. Een afspraak maken kan op nulzes-2920977vier.
*

Hylke
75

  • Type Alfa: Ja
  • **
    - Junior Alfist
Re: Giulietta 1.6 JTDM 2011 Distinctive Squadra Massimo EUR 5.150
« Reactie #1 Gepost op: 11 november 2019, 10:33:57 »


Vandaag, met het begin van de carnaval, nog een mooie foto die ik jullie niet wilde onthouden.
*

Paul
1.848

  • ******
    Presidente - Super Alfist
Re: Te koop: Giulietta 1.6 JTDM 2011 Distinctive Squadra Massimo EUR 5.150
« Reactie #2 Gepost op: 11 november 2019, 17:15:25 »
mooie wagen! Wat is momenteel de kilometerstand?
Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.
*

Hylke
75

  • Type Alfa: Ja
  • **
    - Junior Alfist
Re: Te koop: Giulietta 1.6 JTDM 2011 Distinctive Squadra Massimo EUR 5.150
« Reactie #3 Gepost op: 11 november 2019, 17:27:21 »
Dankjewel Paul, kilometerstand is nu 229.500
(*en die loopt natuurlijk op, want fietsen naar mijn werk is suf)