Te koop:
Nette Alfa 159 TBI.
De auto is sinds begin 2021 in ons bezit en hebben we altijd met veel plezier in deze auto gereden, maar na aanschaf van een nieuwere auto gaat deze nu in de verkoop.
Hieronder wat gegevens over de auto:
-Kilometerstand 216753
-Bouwjaar 2009 (geïmporteerd in 2015)
-APK tot 3 maart 2027
-Kleur grigio titanio (grijs metallic)
-19" TI wielen voorzien van Vredestein Ultrac pro (235/40/19) banden met meer dan genoeg profiel
-Alpine autoradio
-LED koplampen
-Electrische ramen voor en achter
-Elektrisch verstelbare en verwarmde buitenspiegels
-Automatisch dimmende binnenspiegel
-Cruise control
-Climate control
-Afneembare trekhaak
Van de periode dat wij de auto in ons bezit gehad hebben zijn er diverse rekeningen en facturen aanwezig.
Zo is bijvoorbeeld toen we de auto net hadden de koppakking vervangen (inclusief een cilinderkoprevisie) en heb ik preventief de welbekende versnellingsbak laten reviseren, ook hier is een factuur van aanwezig!
Ondanks dat de auto niet de jongste is en de kilometerstand al wat hoger is ziet de auto er van binnen en van buiten nog zeer goed uit!
Helaas is de ontvangst van de radio slecht en valt er eigenlijk niks te ontvangen (ik luisterde altijd muziek vanaf USB dus had er nooit last van) dus misschien is het ergens een slecht contact of een antenne die niet lekker meer werkt.
De vraagprijs voor deze auto is 4950 euro.Voor deze prijs staat de auto ook op marktplaats en daar is hij de goedkoopste TBI die er is, de enige reden dat ik de prijs bewust wat lager heb gehouden is dat ik hoop dat de auto wat sneller naar een volgende eigenaar kan want het is nu nogal krap op de oprit