!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Alsof ik op 21 jarige leeftijd getrouwd wil zijn.Yeah right...Nee ik zit nog in de one night stand fase
Citaat van: damitch300 op 27 november 2013, 22:14:00Alsof ik op 21 jarige leeftijd getrouwd wil zijn.Yeah right...Nee ik zit nog in de one night stand fase Ja , elke nacht staat ie nog minimaal 1x zonder reden. Die fase bedoel je toch ?
Ja sorrie, zou hem graag willen,maar vrouw lief wil een 147, ik had een 156, als ze daar in gaat rijden is het na een tijd geen sedan meer:p
Citaat van: frankie op 27 november 2013, 21:21:48Hij heeft tenminste een vrouw Alsof ik op 21 jarige leeftijd getrouwd wil zijn.Yeah right...Nee ik zit nog in de one night stand fase
Hij heeft tenminste een vrouw
Citaat van: Arwin op 27 november 2013, 19:51:41Ja sorrie, zou hem graag willen,maar vrouw lief wil een 147, ik had een 156, als ze daar in gaat rijden is het na een tijd geen sedan meer:pJe vrouw laten rijden? Wat dacht je van een GTV erbij voor de vrouw
kan slotje op word ingeruild