!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

*

NeroGT937
27

• Type Alfa: GT 2.0 Nero Kyalami
  • *
    - Startende Alfist
Alfa Romeo GT 2.0 JTS te koop
« Gepost op: 24 augustus 2025, 21:19:55 »
Hierbij mijn Alfa Romeo GT.
Een auto waar ik de afgelopen jaren duizenden euro’s in heb gestoken en die er nog altijd geweldig uitziet. Ik ben echter toe aan iets anders, dus mag hij naar een nieuwe liefhebber.

De KM stand is 219.975
Distributie is gedaan op
198.000 in 2023

Belangrijk om te weten: de motor heeft compressieverlies op cilinder 3. Koud rijdt hij probleemloos, maar als de motor warm is en je doortrekt begint hij te stotteren.

De overige cilinders meten netjes 15 bar, cilinder 3 zit rond de 12,5 tot 13 bar. Dat zorgt voor wat onbalans, maar onder de 3000 toeren rijdt hij ook warm nog gewoon netjes. Je kunt er dus rustig mee rijden.

Qua uitrusting en staat is het nog een Nette GT. De auto heeft rode leren bekleding met werkende stoelverwarming, een Squadra ECU, een volledig Raggazon RVS uitlaatsysteem en een Pioneer DAB radio.

Hij staat op 17 inch velgen met goede banden. Het koelsysteem is praktisch nieuw, de injectoren zijn nog goed , en de accu is onlangs vervangen. Daarnaast staat hij in een keramische coating die nog zeker twee jaar bescherming biedt.

Al met al een schitterende auto die wat liefde nodig heeft, maar ook enorm veel te bieden heeft. Ik verkoop hem het liefst in zijn geheel. De vraagprijs is €1350, en daar valt over te praten.

Ben jij degene die deze GT een tweede kans wil geven en er een mooi project van wil maken? Stuur gerust een bericht bij interesse of vragen.

free http file hosting

*

NeroGT937
27

• Type Alfa: GT 2.0 Nero Kyalami
  • *
    - Startende Alfist
Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS te koop
« Reactie #1 Gepost op: 25 augustus 2025, 21:39:59 »
Auto is verkocht.

En krijgt een 2de leven. ;)