Club Alfa Romeo
CAR Marktplaats => Te koop => Topic gestart door: edekunder op 20 oktober 2019, 10:33:27
-
Ik wil mijn Alfa Romeo GT 3.2 V6 24V verkopen. deze unieke auto uit 2008 heeft nog de echte Alfa V6 motor en heeft nog maar 20.210 km echte kilometers gereden. Een echte auto voor een Echte Alfa liefhebber. onderhoud is aanwezig. de distributie riem is nog niet vervangen dit wil ik laten doen maar nag ook door de nieuwe eigenaar worden gedaan. de vraagprijs is zonder riem vervanging € 14.000,- euro. Auto is door Sam van Lingen naar Nederland gehaald. de vorige eigenaar heeft hem met 275 km op de teller gekocht en er bijzonder weining mee gereden. had deze auto naast 2 ferrari's en een masaratie.
(https://i.ibb.co/8mNfF6c/IMG-1467.jpg) (https://ibb.co/Gdn8gcT)
(https://i.ibb.co/gT3ZmQZ/IMG-1468.jpg) (https://ibb.co/C7zKm4K)
(https://i.ibb.co/G7LRmMR/IMG-1469.jpg) (https://ibb.co/CBZQL9Q)
(https://i.ibb.co/ZcqZWj0/IMG-1470.jpg) (https://ibb.co/qmTZkSv)
(https://i.ibb.co/DY0gkby/tellerstand-2-9-2019.jpg) (https://ibb.co/nBx8f0v)
(https://i.ibb.co/tP90SJM/IMG-2046.jpg) (https://ibb.co/sJZThVv)
(https://i.ibb.co/k6pSYMt/IMG-2047.jpg) (https://ibb.co/bRxKp7k)
(https://i.ibb.co/vdhmgrm/IMG-2048.jpg) (https://ibb.co/VCxDrhD)
(https://i.ibb.co/cDG5pTq/IMG-2055.jpg) (https://ibb.co/4P6yDNk)
-
Wauw, wat een schitterende GT :great:
Vraagje: waarom doe je hem weg, zie bij de RDW dat je hem ook nog maar sinds januari 2019 hebt.
-
door prive redenen moet ik er helaas afscheid van nemen. Ik heb helaas geen ander opties meer over. vandaar dat ik een echte liefhebber zoek die deze auto waard is.
-
Hij ziet er keurig uit maar met deze km stand en het feit dat de auto op 26-07-2011 voor het eerst in NL op kenteken is gezet, zou ik toch mijn wenkbrauwen fronsen... Als de km stand klopt dan is dit absoluut een koopje.....liefhebbers, sla je slag..... als hij niet blijkt te kloppen dan kom je op enig moment heel erg aan de beurt, ben ik bang .....
-
De auto is door Sam van Lingen naar Nederland gehaald. Bij zijn faillisement is de auto tijdelijk naar Duitsland verplaatst om hem uit het faillisement te houden. Daar is hij in 2011 door de vorige eigenaar via de Alfa Romeo dealer in Goes gekocht. Dat is de historie van de eigenaren. Ik kan het niet mooier maken.
-
Ik heb geen enkele reden om daar aan te twijfelen maar het feit blijft dat hij op 24-1-2008 voor het eerst in het buitenland op kenteken is gezet..... en vervolgens in NL voor het eerst op 26-7-2011.
-
Wat een prachtige auto zeg. Aan de bekleding en alles te zien klopt de km stand echt wel.
Het is dat ik het geld niet heb liggen anders had ik hem zo gekocht als hobby auto. Leuk voor de toekomst zo,n dikke 3.2 busso V6. Als we als dagelijks vervoer allemaal in electrische hokken rijden dat je dan in het weekend nog een keer met de V6 kunt spelen... Maargoed ik ben aan het dagdromen en moet nodig weer aan het werk.....
Succes met de verkoop!
-
Ziet er heel mooi uit!
-
Mooi dat je hem liefst aan een liefhebber wil verkopen. Maakt de pijn van het afscheid misschien ook wat minder hard.
Veel succes met de verkoop alvast.