!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bloedmooie (en snelle) Giulietta 2017
« Gepost op: 7 april 2021, 13:39:03 »
Na lang wikken en wegen is de kogel redelijk door de kerk: ik ga elektrisch rijden. Omdat Polestar niet inruilt en ik er bij de dealer gewoon net ff te weinig voor krijg dacht ik: ik probeer het eens op het forum voordat ik het via Autoscout oid doe en allemaal mensen aan mijn deur krijg die Alfa niet waarderen :-)

De auto staat met goede foto's op https://www.clubalfaromeo.nl/forum/show-your-ride/zwervers-giulietta-1-4-2017/ en even de shortlist met specs:

  • Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo MultiAir Super, 170 PK
  • Bouwjaar 2017
  • Kilometers 36500 (pin met niet op een paar km's vast, ik rij er ook nog mee)
  • Kleur wit
  • Automaat
  • Zwarte velours bekleding
  • Airco
  • Cruise control
  • 19" Veloce velgen (met net nieuwe banden, 1 week oud)
  • 17" LM wintervelgen met banden die nog zeker 1 seizoen mee kunnen
  • Slotbouten
  • Rondom 3 cm verlaagd (originele veren lever ik er bij)
  • Dubbele Ragazzon uitlaat (orginele uitlaat lever ik er bij)
  • Dubbele Veloce Diffuser met rode bies (Orginele veloce diffuser met 1 opening en rode bies lever ik er bij)
  • Verlichting met Alfa Romeo logo in de deuren
Ik vergeet waarschijnlijk nog een aantal zaken maar dit is volgens mij het belangrijkste.

Verder is de auto in 2019 getuned naar 200 PK bij GO-ECo in Uitgeest. Na wat problemen (inhouden/stotteren) waar mijn dealer (Het Autohuis in Zaandam) niet uitkwam bleek dat de parameters van de tuning niet correct waren. Toen is door de (ex)tuner van Savali en onder garantie de auto opnieuw getuned naar 195 PK met de juiste settings dus. De auto is altijd dealer onderhouden en in januari nog voorzien van nieuwe olie en bougies.

Vraagprijs voor dit alles lekkers: 21.495 incl BTW. Weet je iemand of ben je zelf geïnteresseerd? Bel me voor een afspraak (ik woon in Alkmaar), 06-25009021.

Groeten,

Martijn
  • Beste antwoord!
  • Re: Bloedmooie (en snelle) Giulietta 2017
    « Reactie #1 Gepost op: 15 april 2021, 21:24:04 »
    All, beter bod gehad van het Autohuis dus zaterdag lever ik m'n bella in. Doet wel een beetje pijn maar houden van is loslaten. Cheers all en ik ben outa here. Mocht ik in de toekomst ooit weer lfa gaan rijden (kom op 1 of andere manier na een paar jaar iedere keer weer terug) dan weet ik jullie te vinden
    *

    alfata
    3.413

    • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
    • *****
      Moderatore - Super Alfist
  • Beste antwoord!
  • Re: Bloedmooie (en snelle) Giulietta 2017
    « Reactie #2 Gepost op: 16 april 2021, 07:25:24 »
    Veel plezier met de Zweed/Chinees! Topic gaat op slot.
    Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

    Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1