Met pijn in het hart neem ik afscheid van mijn Brera, financieel vraagt deze auto op dit moment teveel van mij.
Wat is er 'recent' aan gedaan?Het motorblok is (onder garantie van aankoop auto bij verkopende partij) vervangen met een 1750 tbi uit een Spider. (2022)
Nieuwe turbo (2022)
Olie-carterstopring vervangen (2022)
Parkeerrem vervangen (2023)
Nieuwe schokdempers, voor en achter (2024)(Bilstein)
Nieuwe Accu (2025)
APK Feb 2026
Wat zijn de issues?Mogelijk moet de nokkenasversteller vervangen worden. (niet onderzocht, maar was de eerste indruk van een garage). Bij koude start hoor je namelijk heel even een "brrr" maar is weg zodra de olie op druk is.
De achterruiterwisser blijft hangen, maakt zijn ronde pas af nadat ie voor de 2de keer 'aan' gaat.
Vehicle protection system not available, dit is mogelijk een oplossing:
https://www.youtube.com/watch?v=qyWvph2wSQMAchter de voorwielen, lakschade door steenslag.
Het is een mooie auto en rijdt heel fijn, maar deze hobbie wil ik graag aan een andere liefhebber doorgeven. Daarom verkoop ik deze auto ook alleen via dit forum.
Ik heb alle facturen nog en ook nog een aantal meegekregen van de garage waar ik deze gekocht heb (Ibalo Sportcars in Goor). Deze geef ik digitaal mee uiteraard. Te koop in het kleine plaatsje Moerstraten, ligt bij Bergen op Zoom in de buurt.

Meer foto's naar wens altijd mogelijk.