!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Die Technico maakt 'm wel een heul stuk vetter hoor! Kleine 125k boven budget helaas.
@Robert69 Heb je de breedset? Op de foto's in jouw topic te zien wel, dat is de Performance velg, origineel dus. Heb ik ook.En de Q velgen van de Giulia zijn 19 inch, die van de Stelvio 20. (En om het nóg leuker te maken, het nieuwste type Stelvio Q heeft 21 inch. Maar die zien er totaal anders uit)
Ik vond deze velgen altijd erg vet, maar je ziet ze wel erg veel. De Technico's zou ik graag onder mijn Veloce willen, maar ik snap nu waarom die minder te zien zijn in het straatbeeld. Hosternokke....wat een prijzen.
Citaat van: Robert69 op 17 januari 2026, 15:11:01Ik vond deze velgen altijd erg vet, maar je ziet ze wel erg veel. De Technico's zou ik graag onder mijn Veloce willen, maar ik snap nu waarom die minder te zien zijn in het straatbeeld. Hosternokke....wat een prijzen.Ja, en als je dan ook nog eens in aanmerking neemt hoe jullie in Friesland rijden, dan zou ik wel 3 keer nadenken voordat ik daar m'n geld aan uitgaf als ik jou was.
Citaat van: Marcel1979 op 17 januari 2026, 13:29:09@Robert69 Heb je de breedset? Op de foto's in jouw topic te zien wel, dat is de Performance velg, origineel dus. Heb ik ook.En de Q velgen van de Giulia zijn 19 inch, die van de Stelvio 20. (En om het nóg leuker te maken, het nieuwste type Stelvio Q heeft 21 inch. Maar die zien er totaal anders uit)Ja, ik heb de breedset. Right, originele Performance velg dus. De vorige eigenaar had er wat China Tjoe Ning op zitten dus was even bang dat ook de velgen neppers bleken te zijn.Maar eerlijk? Ik vond deze velgen altijd erg vet, maar je ziet ze wel erg veel. De Technico's zou ik graag onder mijn Veloce willen, maar ik snap nu waarom die minder te zien zijn in het straatbeeld. Hosternokke....wat een prijzen.
Het kan nog zo'n zogenaamde goede kwaliteit zijn, als je langs een stoeprand schaaft helpt je dat ook niet.
Citaat van: Nelson op 17 januari 2026, 17:54:19Het kan nog zo'n zogenaamde goede kwaliteit zijn, als je langs een stoeprand schaaft helpt je dat ook niet.Maar door de lagere prijs huil je minder hard dan bij een setje Alfa Tecnico's
Citaat van: Robert69 op 17 januari 2026, 15:11:01Citaat van: Marcel1979 op 17 januari 2026, 13:29:09@Robert69 Heb je de breedset? Op de foto's in jouw topic te zien wel, dat is de Performance velg, origineel dus. Heb ik ook.En de Q velgen van de Giulia zijn 19 inch, die van de Stelvio 20. (En om het nóg leuker te maken, het nieuwste type Stelvio Q heeft 21 inch. Maar die zien er totaal anders uit)Ja, ik heb de breedset. Right, originele Performance velg dus. De vorige eigenaar had er wat China Tjoe Ning op zitten dus was even bang dat ook de velgen neppers bleken te zijn.Maar eerlijk? Ik vond deze velgen altijd erg vet, maar je ziet ze wel erg veel. De Technico's zou ik graag onder mijn Veloce willen, maar ik snap nu waarom die minder te zien zijn in het straatbeeld. Hosternokke....wat een prijzen.Ik zou ook wel graag een setje Technico's op mijn Veloce hebben, maar ik ben het niet waard vrees ik. Deze week voor de zoveelste keer een velg langs een rand geschraapt. Als je dan voor > €4000,- aan velgen op je auto hebt liggen ben je wel heel erg ziek lijkt me. Op het Amerikaanse forum lopen ze erg weg met Bspk Forged. Dat is iemand die een bedrijfje gestart is om zelf forged velgen te maken, en die schijnt je heel goed te helpen en heel goede kwaliteit te leveren. Veel designs lijken op die van Alfa, maar dan net een tandje scherper. En lichter en goedkoper, dus mooi spul. Dit is zijn Tecnico tegenhanger: de Tekla. Die zouden er bij mij ook wel op mogen.
Ziet er inderdaad apart uit. Wat betreft Ti: je hebt "Veloce Ti" met de carbon accessoires en leder/alcantara Q stoelen en de "Ti" met de Super stoelen. Ook regelmatig in creme/wit.