!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

bulldog
4

  • Type Alfa: 159 ti
  • *
    - Startende Alfist
Alfa 159 sportswagon TI uit 2009 JTD 150pk(VERKOCHT)
« Gepost op: 7 maart 2020, 19:12:24 »
Mijn 159 staat te koop, wegens euro 4...ik woon in België en daar mocht ik een paar steden niet meer in. :(

Hij is rijdend weggezet, batterij is ondertussen plat(staat al sinds januari in de garage-nog niet echt aan gedacht/moeite gedaan om hem te koop te zetten). Nieuwe batterij gaat er binnen twee weken in(vertrek nu naar Spanje op familiebezoek).
Er moet eens een onderhoudje op gebeuren, kilometers zijn nog niet bereikt, het jaar ertussen wel. Ik denk iets van een 230000km gelopen, zelf gekocht met 150000, kwam uit de leasing.
Hij is uitgevoerd in Nero carbonio, heeft alle opties behalve open dak en cruise control. Binnenkant is in zwart leder uitgevoerd met rode stiksels.
Er staat een dvd /GPS van pioneer (AVIC-F30BT-7" touch screen, dubbel din, sd kaart, usb, voice control, ...) ingebouwd. Originele radio is erbij. De auto staat op de originele 19" TI velgen met zomerbanden erop. Heb ook nog een set 19" set alu velgen(non alfa) erbij met zelfde maat (235 dacht ik) winterbanden erop. De wagen is niet in perfecte staat, heeft wat onderhoud nodig. Het koetswerk heef geen deukjes ofzo, wel ergens een krasje ofzo, niks ernstigs hoor, wss met wat elbowgrease weg te werken...
De velgensets hebben allebei wat stoepschade, weerom géén grootse dingen, vooral de TI-set is echt nog wel ok, maar toch. Ik zeg het liever op voorhand, er zijn hier en daar wat krasjes op. Nu ja, voor 50 euro per velg laat je zoiets wel herstellen als je ze, als nieuw wil hebben.

Er is een 4-tal jaar geleden een vaste trekhaak gemonteerd,om de aanhanger met motoren, vespa's , containerparkspullen, enz....te trekken, of een fietsrek te monteren-zeker geen caravan ofzo...

De auto staat ondertussen bij m'n ouders in de garage opgeslagen-die zitten toch in het buitenland-dus daar was plaats.

Heb ondertussen een niet-alfa gekocht, nog uitgekeken naar een leuke guilietta QV maar niet direct mijn smaak gevonden. Dan maar een megane grandtour met (binnenkort) 300pk...ook geen straf, maar toch...de volgende gaat sowieso een giulia worden!

Foto's volgen nog wel, als de batterij erin staat, kan ik hem starten en buiten even wassen voor de foto's.
Als ik niet onmiddelijk reageer, ik vertrek dus dinsdag even op reis...ga dus niet zoo vaak m'n mails checken.

Oh ja, ik zet hem in NL te koop omdat vele kopers in B afvallen omwille van de nieuwe klimaatnormen. En vooral omdat ik hem wil verkopen aan een liefhebber, liever dan aan de een of ander opkoper. Hij staat enkel op dit forum te koop, om die reden dus, hij eet geen brood dus mag ie nog wel even blijven staan.

Prijsidee....weet het echt niet wat ik ervoor moet vragen, denk dat 1750 euro een faire prijs is. Zoniet zie/hoor ik het wel.