!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

streets
15

  • Type Alfa: ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4
  • *
    - Startende Alfist
Vandaag, dinsdag 27-10-2020, nieuw gekocht een aanstuur-unit voor de DRL dagrijlichten in de koplampen van een Giulietta. De oude unit is niet kapot en de nieuwe is dus overbodig aangeschaft. Wordt verkocht in originele doos en met rekening van de dealer.
Graag bieden naar waarde.
Kan opgestuurd worden of afgehaald worden in Landgraaf (Zuid-Limburg).


Marc
*

brinkerik
1.823

  • Type Alfa: Giulietta Qv TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: DRL aanstuurunit voor Giulietta dagrijlichten (nieuw bij dealer gekocht)
« Reactie #1 Gepost op: 29 oktober 2020, 18:54:17 »
Terug naar de dealer geen optie?   Je hebt div rechten als koper.

En een Giulietta Twinair?   Die uitvoering heb ik nog niet eerder voorbij zien komen.
Nu Giulietta Perla Moonlight

ex   159 2.4   '07        Punto Twin-Air '12         156  1.9 16v '04         147  1.6  Veloce G3  '01     146  1.6  Lusso '97
*

streets
15

  • Type Alfa: ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4
  • *
    - Startende Alfist
Re: DRL aanstuurunit voor Giulietta dagrijlichten (nieuw bij dealer gekocht)
« Reactie #2 Gepost op: 1 november 2020, 14:04:08 »
Topic kan gesloten worden.

Ik heb 2 nieuwe koplamp units moeten bestellen en monteren. Ik heb geen risico genomen en de nieuwe module toch geplaatst. Ik vertrouwde de oude module niet. Dus de nieuwe module is niet meer te koop.
De verlichting doet het nu weer perfect en de APK zal dan ook geen probleem meer zijn. (Afkeur op de DRL / stadslicht functie)
Toch bedankt voor de reacties.