Club Alfa Romeo
CAR Marktplaats => Te koop => Topic gestart door: Sparks op 5 oktober 2011, 22:08:45
-
Ik heb een andere baan en heb daardoor mijn guilietta moeten inleveren.
Ik had er 18" turbina velgen op en voor de winter heb er enzo H velgen bijgekocht.
In 17", de banden waren van de leasemij, de velgen van mij.
Steek is 5 x 110 7j velgen in 17".
1 winter gebruikt en 1 velg heeft minimale schade,
Perfecte velg om je mooie alfa velg te vervangen gedurende de winter.
Ik heb er @650 voor betaald.
Ze mogen weg voor @450
Lijkt me een eerlijke prijs
-
Niet om het één of ander, maar de Enzo H vind ik nieuw al voor € 456.......
-
Ben eventueel geïnteresseerd voor € 200 , laat maar weten.
-
Niet om het één of ander, maar de Enzo H vind ik nieuw al voor € 456.......
Is toch een dikke 6 euro winst ... :)