!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

jan engelaar
122

  • Type Alfa: GIULIA Q + STELVIO
  • ***
    - Alfist
  • GIULIA Q 600 PK + STELVIO
    • www.djjean.com
Voor de GIULIETTA rijders, mijn Juul qv hing tot de nók toe vol met KOSHI carbon, en vlak voordat ik haar er uit deed heb ik, helaas, nog wat  laatste dingen daar aan toegevoegd.... Dat was ongeveer een maandje geleden , maar één ding daarvan had ik per abuis verkeerd besteld, namelijk de TRAY BOX cover, oftewel, de volledige omranding bovenop het dashboard van de voormalige klapnavi, zoals bij mijn 2013 versie , maar nu dus inmiddels, sinds 2014 toen de navi in het dashboard naar onder verdween, dienstdoend als opbergvak! Verkeerd besteld dus, dus ook nooit gemonteerd, auto inmiddels weg, maar tray cover ligt hier nog, wie oh wie??? Voor fotootje kijk op KOSHIGROUP.COM , en voer tray cover Giulietta in ! Nieuwprijs 259,-  , bied em aan voor een schandalige en schamele ...... Mwahhh....... 75 eurootjes... Is echt super dik ;-) !

Dannnnnn.... Nóg iets, maar dan voor de GIULIA QF rijders ;   4 PIRELLI P ZERO CORSAS (af fabriek) met respectievelijk nog ruim 4,5 en ruim 5 mm profiel, oftewel, bij redelijk normale rijstijl nog wel goed voor 10.000 tot 12.000 km, voor ....Mwahhh... part 2......:-)    300,- eu , nieuwprijs 1350,-...   
Reden is overigens dat ik géén gebruik maak van zomer/winter wissel, maar gewoon hele jaar doorkruis op dezelfde set, en dan zijn de MICHELINS PILOT SPORT PS4 de betere keus voor bijvoorbeeld de huidige omstandigheden ( Beneden 7 graden)...       De CORSAS natuurlijk ónverslaanbaar in de zomer bij droog/warm, wie oh wie ?!!
Bewerk bericht
*

damitch300
3.882

  • Type Alfa: Giulietta 1.4Ma
  • *****
    - Super Alfist
Re: Giulia Q PIRELLI CORSA te koop + Giulietta carbon tray box cover (vanaf 2014) !
« Reactie #1 Gepost op: 22 januari 2019, 09:30:50 »
Pb gestuurd!
Rijdt:
Renault Talisman Grand Tour 1.6TCE200 Initiale Paris
Iva E Go s4 electrische scooter
*

Paul
1.849

  • ******
    Presidente - Super Alfist
Re: Giulia Q PIRELLI CORSA te koop + Giulietta carbon tray box cover (vanaf 2014) !
« Reactie #2 Gepost op: 22 januari 2019, 23:20:14 »
@jan engelaar wat is de banden maat? Je banden van achter zullen zeker 10J velg breedte hebben?
Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.
*

jan engelaar
122

  • Type Alfa: GIULIA Q + STELVIO
  • ***
    - Alfist
  • GIULIA Q 600 PK + STELVIO
    • www.djjean.com
Re: Giulia Q PIRELLI CORSA te koop + Giulietta carbon tray box cover (vanaf 2014) !
« Reactie #3 Gepost op: 23 januari 2019, 03:16:30 »
@jan engelaar wat is de banden maat? Je banden van achter zullen zeker 10J velg breedte hebben?

Hey Paul,

Steek weet ik ff niet zo uit m n hoofd, maar het  zijn de af fabriek PIRELLI P ZERO CORSAS, speciaal voor deze auto ontwikkeld,  in respectievelijk 245/35/19 voor en 285/30/19 achter.
*

damitch300
3.882

  • Type Alfa: Giulietta 1.4Ma
  • *****
    - Super Alfist
Re: Giulia Q PIRELLI CORSA te koop + Giulietta carbon tray box cover (vanaf 2014) !
« Reactie #4 Gepost op: 23 januari 2019, 10:45:51 »
@jan engelaar wat is de banden maat? Je banden van achter zullen zeker 10J velg breedte hebben?

Velg is 10J
band is 285.
Rijdt:
Renault Talisman Grand Tour 1.6TCE200 Initiale Paris
Iva E Go s4 electrische scooter