Helaas gaan Juul en ik scheiden en heb besloten om haar alleen aan een liefhebber te verkopen.
Reden van onze scheiding? Heel simpel we gaan te weinig samen op pad om kilometers te maken en vind het zonde om haar zo zien weg te kwijnen hier voor mijn huis.
De kleurstelling is perfect, Rosso Competizione, 8C velgen en tabak lederen stoelen die volledig elektrisch bedienbaar zijn. Voor de rest zijn alle boxen aangevinkt als het opties betreft, te veel om op te noemen. Op de zonweringen na, heb ik er alle accessoires bij gekocht, zoveel liefde heeft ze meegekregen.
Ook heb ik nooit bezuinigd op onderhoud, altijd originele onderdelen gekocht en laten monteren of gebruiken.
Ook de beroemde Magneti Marelli 900R heb ik laten monteren en er is een BMC filter gemonteerd. De beademing kom niet vanuit de motorruimte, maar naast het mistlicht. Voor de rest is de inlaat onberoerd gebleven. De solenoïde is vervangen voor een H&S exemplaar en er is een catchcan tussengeplaatst van JTD.
Juul krijgt dus alle accessoires en reserve delen er bij en er is vast nog wel iets er bij wat ik vergeten ben hier bij te vermelden.
Hopelijk mag ik in deze topic de link vermelden waar je haar kan vinden.
Sentiamoci, Johan
I found this offer on AutoScout24.
https://www.autoscout24.nl/aanbod/-93050d08-6e53-47d6-8a79-6e9a73986853?utm_source=ios-share&utm_medium=copy_link&utm_campaign=shareFinal price: € 12,995,-
Mileage: 118,231 km
First registration: 01/2015