Club Alfa Romeo
CAR Marktplaats => Te koop => Topic gestart door: james020304 op 14 maart 2011, 17:43:59
-
:)
-
Reden van verkoop? :)
-
te traag:),liever 1750 biturbo
-
een biturbo nog wel. :)
-
is dit wel de slimste plek om hem te koop aan te bieden? we hebben allemaal een juul besteld of rijden er net in. Helaas heb ik geen budget over om er nog een te kopen...
-
vreemde aanbieding :-) ineens een QV willen als je maar net een 2.0 JTDm hebt.
enfin, als eigenaar van een 2.0 JTDm kan ik toch zeggen dat ik er zelf heel tevreden van ben en een QV natuurlijk wel leuk had geweest, maar voor dagdagelijks gebruik ik die sterke diesel wel apprecieer.
-
Ik vind het ook een beetje vaag ! Maar misschien de Jackpot gewonnen !
-
Ik vind het ook een beetje vaag ! Maar misschien de Jackpot gewonnen !
de jackpot gewonnen? Omdat een QV 600 euro duurder is dan een diesel?
-
Nee, omdat hij 5000,- afschrijft op die diesel, in een paar weken tijd ;)
-
het blijft 2e hands en al 5600 km op de teller, dus dat waardeverlies is normaal !
-
Ja .. duh..
Alleen is het een beetje zonde om hem dan al gelijk te verkopen.
De "heb je de jackpot gewonnen" opmerking, slaat natuurlijk op het feit dat hij hem al zo snel verkoopt..
Als je bv elke 3 maanden een nieuwe auto weer verkoopt, en dus 5000,- euro afschrijft. Heb je toch wel wat geld nodig.
-
is toch echt een opvallende trend dat de QV bijna alleen in nederland een suxes is. Heeft veeeel te maken met extra BIV hier in Belgie. Zelf wou ik ook eerst een QV, prijs laten maken en zonder veel poefpas zat ik al aan 31000euri...Nu voor dat eld kan je makkelijk een Focus RS kopen...Ok ok het is geen Alfa maar heeft wel 80 PK meer( ongechipt, met chippen tot 120pk meer) en kost maar evenveel en ligt als gelijmt op de weg en is ook "maar" 5000euri BIV. Dan maar besloten om een "gewone" Alfa 14 Ma aan te schaffen...
-
is toch echt een opvallende trend dat de QV bijna alleen in nederland een suxes is. Heeft veeeel te maken met extra BIV hier in Belgie. Zelf wou ik ook eerst een QV, prijs laten maken en zonder veel poefpas zat ik al aan 31000euri...Nu voor dat eld kan je makkelijk een Focus RS kopen...Ok ok het is geen Alfa maar heeft wel 80 PK meer( ongechipt, met chippen tot 120pk meer) en kost maar evenveel en ligt als gelijmt op de weg en is ook "maar" 5000euri BIV. Dan maar besloten om een "gewone" Alfa 14 Ma aan te schaffen...
weet je wat een QV in Nederland kost ? :)
-
aan het feit dat je dit vraagt zal het niet goedkoop zijn denk ik ;)
-
weet je wat een QV in Nederland kost ? :)
De Belgische prijs lijkt lager, maar vervolgens betaal je dan nog rond de 5000 euro BIV - Belasting In Verkeerstelling (soort BPM). Die is o.a. vermogensafhankelijk, als ik het goed heb, en daarom komt het uiteindelijke verschil tussen een 170 pk en een QV nogal wat hoger uit dan in NL.
-
als hij het over 31000 heeft rekening houden met BIV en bij ons kost een kale 32950,- zijn we nog steeds duurder uit in NED toch?
-
neenee 31000 zonder BIV wel te verstaan...dus samen komt dat op 36000euro voor wagentje met "slechts" 235paardjes. Voor RS betaal je exact evenveel, soms iets minder afhankelijk van u onderhandelcapaciteiten met dealer, en heb je 305 paardjes. en als je 800euro meer betaalt heb je zelfs 355 paardjes.
-
neenee 31000 zonder BIV wel te verstaan...dus samen komt dat op 36000euro voor wagentje met "slechts" 235paardjes. Voor RS betaal je exact evenveel, soms iets minder afhankelijk van u onderhandelcapaciteiten met dealer, en heb je 305 paardjes. en als je 800euro meer betaalt heb je zelfs 355 paardjes.
Ja hardstikke leuk, maar je hebt het wel over een Ford heh....:rolleyes:
-
idd en wat voor één...een beeeeeesssssttttt ;)
-
van een Alfa diesel naar een Focus RS, zullen we het maar weer over de JTD gaan hebben? En alsjeblieft heb het niet over Belgische prijzen.......daar maak je d'n Ollanders niet blij mee! :)
-
neenee 31000 zonder BIV wel te verstaan...dus samen komt dat op 36000euro voor wagentje met "slechts" 235paardjes. Voor RS betaal je exact evenveel, soms iets minder afhankelijk van u onderhandelcapaciteiten met dealer, en heb je 305 paardjes. en als je 800euro meer betaalt heb je zelfs 355 paardjes.
E 36.000 had ik graag betaald voor mij Giulietta, in Nederland zijn ze toch iets duurder vrees ik!
-
E 36.000 had ik graag betaald voor mij Giulietta, in Nederland zijn ze toch iets duurder vrees ik!
Als je de basisprijs zou vergelijken voor een QV:
BE: 29.990 + 4.957 euro BIV = 34.947 euro
NL: 32.950 euro (incl BPM)
(beide inclusief BTW)
Dus voor een basisuitvoering QV (als je dat al basis kan noemen) ben je in Nederland nog een stukje goedkoper af.
Maar als je nog een massa opties toevoegt ben je met de belgische prijslijst beter af want die BPM loopt dan aardig op.
-
Ja .. duh..
Alleen is het een beetje zonde om hem dan al gelijk te verkopen.
De "heb je de jackpot gewonnen" opmerking, slaat natuurlijk op het feit dat hij hem al zo snel verkoopt..
Als je bv elke 3 maanden een nieuwe auto weer verkoopt, en dus 5000,- euro afschrijft. Heb je toch wel wat geld nodig.
Yep Harold jij snap hem !;)
-
volgens mij zijn we het topic een beetje kwijt? ik vind het een mooie wagen, zou hem best hebben willen kopen, maar kan niet vanwege mijn eigen aanschaf, waar ik uiterst tevreden over ben.
-
ik verander graag van wagen:D,dit is nr 39 ondertussen.Ik vind het een pracht van een wagen maar wil toch weer iets anders,en nee ik ben gewoon een arbeider en geen jackpots gewonnen;)
-
is dit wel de slimste plek om hem te koop aan te bieden? we hebben allemaal een juul besteld of rijden er net in. Helaas heb ik geen budget over om er nog een te kopen...
mss viavia?
-
neenee 31000 zonder BIV wel te verstaan...dus samen komt dat op 36000euro voor wagentje met "slechts" 235paardjes. Voor RS betaal je exact evenveel, soms iets minder afhankelijk van u onderhandelcapaciteiten met dealer, en heb je 305 paardjes. en als je 800euro meer betaalt heb je zelfs 355 paardjes.
uhm , een Focus RS kost hier in NL 50.000 euro (incl. Bpm) door al die milieuzooi ,en dat is toch weer even een verschil dan de Belgen......
en om even aan te geven dat de Giul QV hier goedkoper is (schoner dan menig sportauto zoals de Focus) , een Camaro kost standaard ook 35.000 euro maar door al die belastingen en regels (erg vieze auto dus die nog al een benzine-verslaving heeft) komt deze al gauw over de 80.000 euro......