!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

*

bfw99
1

• Type Alfa: giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Giulietta 2011 TCT Distinctive 1.4
« Gepost op: 25 april 2025, 16:43:46 »
https://www.autoscout24.nl/aanbod/alfa-romeo-giulietta-giulietta-1-4-t-distinctive-benzine-grijs-5712396d-584f-4575-b2d2-6bdef1edfe62?sort=standard&desc=0&lastSeenGuidPresent=true&cldtidx=62&position=62&search_id=96q2iix4y2&source_otp=t10&ap_tier=t10&source=listpage_search-results&order_bucket=2&new_taxonomy_available=false&mia_tier=t10&boosting_product=none&relevance_adjustment=organic&applied_mia_tier=t10

Goedendag,

Ik bied hierbij mijn giulietta uit 2011 te koop aan.

6 Maanden geleden heb ik de auto gekocht en heb er 6 maanden van genoten. Alleen is de auto te groot voor mijn dagelijkse ritten.
Ondertussen heb ik al een andere kleinere auto aangeschaft waardoor deze helaas mij zal moeten verlaten( ik heb niks aan 2 autos).
In de advertentie op autoscout staat eigenlijk alles maar hierbij nog de beknopte versie.

De auto komt uit 2011 met een tct.
205000km +- gelopen.
de auto rijd, schakelt en remt goed.
In de afgelopen 6 maanden heeft de auto een grote beurt gehad, bobines vervangen en een nieuwe accu gekregen.
Er is door mij altijd 98 getankt, niet in gerookt, geen huisdieren in geweest.

Bij de auto zit ook nog een extra set velgen met (wat oudere) winterbanden en naafdoppen.

onderhoudsboekje zit er bij en overige boekjes

de vorige eigenaar heeft de auto aangekleed als een qv line met dubbele uitlaat, rode sierlijsten en zwarte elementen ipv chrome.

bij interesse of vragen graag een mail naar Joostmoerbeek@hotmail.com of reageren onder dit bericht. :)