!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Fps
49

  • Type Alfa: 159 SW Tbi
  • *
    - Startende Alfist
Gratis brandstofpomp 159 Tbi
« Gepost op: 31 december 2021, 14:08:47 »
Gratis: gebruikte brandstofpomp voor een Alfa Romeo 159 Tbi.

De pomp had een haarscheurtje in het plastic bovenop, waardoor deze enige brandstof lekte bij het aangaan. De pomp zelf werkte wel prima.
Ik had de auto nodig en geen tijd voor een tussentijdse reparatie, zelf heb ik een nieuwe brandstofpomp in de auto laten zetten. De oude heb ik gerepareerd met speciale pakkinglijm (kan tegen brandstof).
Geen garantie, maar het lijkt me dat het prima moet werken, want het enige defect was een haarscheurtje in het plastic bovenop wat nu volkomen dicht zit. Heb het zelf niet kunnen testen.

Weggooien lijkt me zonde en een nieuwe brandstofpomp is hartstikke duur weet ik helaas uit ervaring. Je mag 'm gratis ophalen in Veenendaal, of ik verstuur 'm voor een tientje naar je op.

Misschien kan ik er iemand blij mee maken. Een nieuwe brandstofpomp was geloof ik €400, dus misschien wil iemand de gok wel wagen.
Ik weet niet of de pomp ook gebruikt kan worden bij anders gemotoriseerde 159's.

Het bruine is de lijm, uiteraard volledig uitgehard ondertussen.



Huidige Alfa: 159 SW Tbi
Vorige Alfa's: 147 TS, 147 JTDM, 159 SW JTDM, 147 JTDM
*

Ralph33
4

  • Type Alfa: Alfa Romeo 159 SW TBi Ti
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Gratis brandstofpomp 159 Tbi
« Reactie #1 Gepost op: 13 januari 2022, 22:18:03 »
Als je wil mag je hem wel naar mij opsturen, uiteraard betaal ik je een vergoeding voor de verzending. Details maar even via een privébericht dacht ik zo