!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

nick
554

  • *****
    - Super Alfist
Citaat van: ice_in_polo_2;18816
Hallo beste Giulietta vrienden,

Banden in 225/40/18:
* Continental Sport Contact 3 : 119,-
* Continental Sport Contact 3 : 121,-
* Michelin pilot sport 3 : 124,-


Er staat 2 keer sport contact 3, is de sport contact 5 niet beschikbaar ?
Giulietta 2.0 JTDm (2011) - Grigio Magnesio - Sport Pack 17 inch sportiva velgen - Zwart leder met rode stiksels - Bose Hifi - Bi-Xenon - Instant Nav - Privacy getinte ruiten
*

ice_in_polo_2
87

  • **
    - Junior Alfist
Die van 121 is de sportcontact 5, typ foutje :-)
1.6 Jtdm2 - pack sport - zwart Canneloni - 18" 8C Spider - TomTom Blue&Me - Brembo remmen - Privacy getinte ruiten - QV verlaagd
*

ice_in_polo_2
87

  • **
    - Junior Alfist
Erik,

Je pm box zit vol ivm de verlichte dorpels die je wilt bestellen.
1.6 Jtdm2 - pack sport - zwart Canneloni - 18" 8C Spider - TomTom Blue&Me - Brembo remmen - Privacy getinte ruiten - QV verlaagd
*

Erik
225

  • Type Alfa: Giulietta QV LE Spider TB
  • ***
    - Alfist
Citaat van: ice_in_polo_2;19035
Erik,

Je pm box zit vol ivm de verlichte dorpels die je wilt bestellen.

Tom,
 
Bedankt voor de waarschuwing. Er is inmiddels weer volop plaats.
Giulietta QV Launch Edition. Squadra chiptuning. H&S 76 mm uitlaatsysteem met racekat. Madeno Racing Sport Stradale onderstel. Brembo geboorde en extra geharde sportremschijven. CL 5+ remblokken. Op maat gemaakte Front Mount Intercooler.
Goodridge remleidingen. BMC luchtfilter.
Spider 1750 TBI.
*

Erik
225

  • Type Alfa: Giulietta QV LE Spider TB
  • ***
    - Alfist
Citaat van: ice_in_polo_2;19015
Alles is uiteraard geheel legaal :-)

Eind van de maand wil ik alles geleverd hebben, dus wie mee wil bestellen moet dat ten laatste 24 maart geregeld hebben met mij.
En dat wil dus ook zeggen dat het geld op mijn rekening moet staan, want ik ben geen bank of OCMW, kan niet voor iedereen geld voorschieten.

Op 31 maart maak ik tevens een trip naar NL om QV veren op te halen bij Erik in Zoetermeer, dus langs het traject Leuven - Brussel - Antwerpen - Zoetermeer kan dan afgesproken om de onderdelen te overhandigen. Andere voorstellen ook welkom, maar wacht dus niet te lang.

Oké Tom. Bij deze de bestelling van de verlichte dorpellijsten. Geef mij even je bankrekening met Ibannummer ,enz. en achternaam dan maak ik direct het geld over.
Giulietta QV Launch Edition. Squadra chiptuning. H&S 76 mm uitlaatsysteem met racekat. Madeno Racing Sport Stradale onderstel. Brembo geboorde en extra geharde sportremschijven. CL 5+ remblokken. Op maat gemaakte Front Mount Intercooler.
Goodridge remleidingen. BMC luchtfilter.
Spider 1750 TBI.
*

ice_in_polo_2
87

  • **
    - Junior Alfist
Erik, ik zet de info in pm
1.6 Jtdm2 - pack sport - zwart Canneloni - 18" 8C Spider - TomTom Blue&Me - Brembo remmen - Privacy getinte ruiten - QV verlaagd
*

yvesart
1.078

  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.flitsservice.nl
ik wil er nog even een paar dagen over nadenken.. weet iemand al of de voorbereiding / kabeltjes reeds in de dorpel aanwezig zijn?
 
ben niet zo heel handig aangelegd (maar wel technisch ;-) ) .. ben meer van de plug-and-play :-)
*

Roxxi QV
597

  • Type Alfa: Alfa Gulia 2.0 Veloce
  • *****
    - Super Alfist
Tom, ik zit te dubben over de 1100 euro voor de 18" turbina Titanio's.
Is een mooie prijs, maar is dat compleet met wielbouten en alfa logo's en leveren ze er evt. ook banden bij?
Ik vraag mij hardop af waar je deze gewilde velgen zo voordelig vandaan weet te halen?
Kan (en wil) je daar ietsover kwijt hier op het forum?
Voorheen o.a.: Alfa Sud, Alfa Sud Sprint, Alfa 145, Alfa 147, Alfa 156, Alfa GT, Alfa Giulietta QV.
Sinds 13-12-2017 Alfa Giulia 2.0T Veloce uitvoering met o.a. rood leer, 19" Performances velgen, panorama electr. zonnedak, Harman Kardon HiFi, 8.8" Connect navigatie, Ragazzon uitlaat
*

ice_in_polo_2
87

  • **
    - Junior Alfist
de onderdelen komen van een officiële verdeler.
wielbouten en logo's weet ik niet, ik vraag het na.
als lijkt het me logisch dat je de originele wielbouten er voor kan gebruiken.
 
setje kan met banden geleverd worden, zoals aangegeven in de start post.
 
meerprijs voor het monteren en uitbalanceren is 11.5 euro per stuk.
1.6 Jtdm2 - pack sport - zwart Canneloni - 18" 8C Spider - TomTom Blue&Me - Brembo remmen - Privacy getinte ruiten - QV verlaagd
*

ice_in_polo_2
87

  • **
    - Junior Alfist
ik ben eventueel bereid om de groepsaankoop een week of 2 weken langer te laten lopen voor de mensen die twijfelen, als Erik dit goed vind, want ik heb met hem reeds een datum afgesproken.
1.6 Jtdm2 - pack sport - zwart Canneloni - 18" 8C Spider - TomTom Blue&Me - Brembo remmen - Privacy getinte ruiten - QV verlaagd
*

Erik
225

  • Type Alfa: Giulietta QV LE Spider TB
  • ***
    - Alfist
Citaat van: ice_in_polo_2;19216
ik ben eventueel bereid om de groepsaankoop een week of 2 weken langer te laten lopen voor de mensen die twijfelen, als Erik dit goed vind, want ik heb met hem reeds een datum afgesproken.

Tom, wat mij betreft geen enkel probleem. Maken we gewoon een nieuwe afspraak. Komt goed.
Giulietta QV Launch Edition. Squadra chiptuning. H&S 76 mm uitlaatsysteem met racekat. Madeno Racing Sport Stradale onderstel. Brembo geboorde en extra geharde sportremschijven. CL 5+ remblokken. Op maat gemaakte Front Mount Intercooler.
Goodridge remleidingen. BMC luchtfilter.
Spider 1750 TBI.
*

nick
554

  • *****
    - Super Alfist
Citaat van: ice_in_polo_2;19215
de onderdelen komen van een officiële verdeler.
wielbouten en logo's weet ik niet, ik vraag het na.
als lijkt het me logisch dat je de originele wielbouten er voor kan gebruiken.
 
setje kan met banden geleverd worden, zoals aangegeven in de start post.
 
meerprijs voor het monteren en uitbalanceren is 11.5 euro per stuk.

Ik ben eventueel wel geïnteresseerd in een setje 18" turbina Titanio's met 4 nieuwe banden.
Is de nieuwe Dunlop Sportmaxx RT 225/40 R18 toevallig niet beschikbaar ?

Ik zou wel een factuur nodig hebben voor m'n boekhouding, anders is het sowieso al beter via de dealer te gaan.  Kan dit geregeld worden?
Giulietta 2.0 JTDm (2011) - Grigio Magnesio - Sport Pack 17 inch sportiva velgen - Zwart leder met rode stiksels - Bose Hifi - Bi-Xenon - Instant Nav - Privacy getinte ruiten
*

Roxxi QV
597

  • Type Alfa: Alfa Gulia 2.0 Veloce
  • *****
    - Super Alfist
Citaat van: ice_in_polo_2;19215
de onderdelen komen van een officiële verdeler.
wielbouten en logo's weet ik niet, ik vraag het na.
als lijkt het me logisch dat je de originele wielbouten er voor kan gebruiken.
 
setje kan met banden geleverd worden, zoals aangegeven in de start post.
 
meerprijs voor het monteren en uitbalanceren is 11.5 euro per stuk.
Ok Tom, bedankt voor je bericht. Is een verdeler een officiële dealer in België en in welke stad ziet die? Ik kan er evt. voor montage van de velgen dan ook zelf een dagje voor op en neer rijden? Mijn bouten hebben na anderhalf jaar al hier en daar een roest plekkie, dus nieuwe staat weer wat beter, maar is idd geen noodzaak. Die dunlops RT die Nick noemt lijken mij evt ook wel wat, maar twijfel ik ook nog over omdat mijn huidige banden er pas 11.000 km op hebben zitten.
Voorheen o.a.: Alfa Sud, Alfa Sud Sprint, Alfa 145, Alfa 147, Alfa 156, Alfa GT, Alfa Giulietta QV.
Sinds 13-12-2017 Alfa Giulia 2.0T Veloce uitvoering met o.a. rood leer, 19" Performances velgen, panorama electr. zonnedak, Harman Kardon HiFi, 8.8" Connect navigatie, Ragazzon uitlaat
*

nick
554

  • *****
    - Super Alfist
Citaat van: Roxxi QV;19231
Ok Tom, bedankt voor je bericht. Is een verdeler een officiële dealer in België en in welke stad ziet die? Ik kan er evt. voor montage van de velgen dan ook zelf een dagje voor op en neer rijden? Mijn bouten hebben na anderhalf jaar al hier en daar een roest plekkie, dus nieuwe staat weer wat beter, maar is idd geen noodzaak. Die dunlops RT die Nick noemt lijken mij evt ook wel wat, maar twijfel ik ook nog over omdat mijn huidige banden er pas 11.000 km op hebben zitten.

Ik zit met de 17 inch sport velgen en had daar tot januari de continental sportcontact 3 banden op liggen. na ~30k km was het beste eraf (voelde ik goed bij nat weer) en heb ik er net voor de winterse toestanden winterbanden laten opleggen: Dunlop wintersport 4D en die zijn echt super.
Nu overweeg ik om een 18 inch setje met de nieuwe Dunlop sportmaxx RT er op te gooien.  Ik was echter zeer tevreden van de continential sportcontact 3 en keek nu ook uit naar de sportcontact 5.

2012 Subjective Shootout - Battle of the heavyweights  (test tussen de 2)
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2012-Subjective-Shootout-Battle-of-the-heavyweights.htm

Citaat
Both tyres proved to be excellent in the wet and the dry, and while one tyre has "won" this mini shoot out, it was so close things could easily be reversed in a different tyre size, or on a different vehicle. In short, you wouldn't be disappointed with either tyre

2012 Auto Bild Max Performance Tyre Test
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2012-Auto-Bild-Max-Performance-Tyre-Test.htm
Citaat
Negative: High wear.
=> daardoor scoort hij een niet in de top 3 denk ik.
Ben nu ook wel benieuwd naar de Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2
Giulietta 2.0 JTDm (2011) - Grigio Magnesio - Sport Pack 17 inch sportiva velgen - Zwart leder met rode stiksels - Bose Hifi - Bi-Xenon - Instant Nav - Privacy getinte ruiten
*

djbase
585

  • *****
    - Super Alfist
Kuipstoelen ?
Alfa Giulietta 2.0jtdm² 170pk sp2 8C, alfa rosso - Ex. Fiat Coupe 20VT MY99 - 6 speed - Squadra chip v1A - Forge DV006 1.45bar overboost (03/11/2003-13/03/2012 RIP)