!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
The bullit is through the church: Giulia out, i4 in.Giulia ingeruild. Niet voor de beste prijs maar voor de enige echt geïnteresseerde kwam hij te vroeg op de markt. Voor de rest lamme takken die met een budget van 20K kwamen informeren of ik ook foto's had van het interieur of onderdelen wilde verkopen. Blijkt toch weer dat "de echte alfisten" graag Alfa rijden maar dan wel zo goedkoop mogelijk. Jammer van deze auto die nu in de handel verdwijnt.Anyhow...21 mei kunnen we de auto ophalen en is het afscheid als Alfa rijder een feit. Iemand nog belang bij plaatjes of overige info over bijvoorbeeld de whopping dikke 544(+) pk en ruim 700 Nm? Top van 225, maar wel maar voor een half uurtje want dat istie leeg? De door Hans Zimmer (wie?) gecomponeerde futuristische sound bij accelaratie? Het ontbreken van het knipperlichtstokje, want BMW dus niet nodig (ik maak 'm zelf wel even)? De M-stoelen, M-onderstel, laser koplampen, carbon, fijne stuurwiel-zonder-flippers, up-to-date navigatie, tig rij-modi en sowieso een infotainmenttoestand die 20 jaar voorloopt op Alfa?Maar ja...hij heeft geen Alfa logo of klaverblaadjes of gegrom vanuit het vooronder of de uitlaat. Of een leuke community....
Als je heimwee krijgt, mijn deur van de Brera staat altijd voor je open
Zoals je hebt kunnen lezen, krijgt hij de auto op 21 mei.Dus foto's delen nu lijkt me lastig. Of Google op I4, ..
Citaat van: Robert69 op 17 april 2026, 15:42:25The bullit is through the church: Giulia out, i4 in.Giulia ingeruild. Niet voor de beste prijs maar voor de enige echt geïnteresseerde kwam hij te vroeg op de markt. Voor de rest lamme takken die met een budget van 20K kwamen informeren of ik ook foto's had van het interieur of onderdelen wilde verkopen. Blijkt toch weer dat "de echte alfisten" graag Alfa rijden maar dan wel zo goedkoop mogelijk. Jammer van deze auto die nu in de handel verdwijnt.Anyhow...21 mei kunnen we de auto ophalen en is het afscheid als Alfa rijder een feit. Iemand nog belang bij plaatjes of overige info over bijvoorbeeld de whopping dikke 544(+) pk en ruim 700 Nm? Top van 225, maar wel maar voor een half uurtje want dat istie leeg? De door Hans Zimmer (wie?) gecomponeerde futuristische sound bij accelaratie? Het ontbreken van het knipperlichtstokje, want BMW dus niet nodig (ik maak 'm zelf wel even)? De M-stoelen, M-onderstel, laser koplampen, carbon, fijne stuurwiel-zonder-flippers, up-to-date navigatie, tig rij-modi en sowieso een infotainmenttoestand die 20 jaar voorloopt op Alfa?Maar ja...hij heeft geen Alfa logo of klaverblaadjes of gegrom vanuit het vooronder of de uitlaat. Of een leuke community.... Plaatjes zijn altijd goed en als Alfa / auto liefhebber kan ik de i4 ook best wel waarderen Maar heel veel geduld had je ook niet denk ik ? 17 dagen te koop is toch niet echt lang? iig veel plezier met de Beamer, maar dat gaat vast lukken
Gefeliciteerd en veel plezier met je nieuwe aanwinst.Wel jammer dat je niet wilde ingaan op mijn vragen wat je laagste prijs was en of ik evt. nu alleen de velgen en uitlaat van je kon overnemen en dan de rest van de auto over een jaar als ik wat meer gespaard heb.
Aah ik lees het al. Een bandentrapper.