!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Gefeliciteerd @Robert69 , echt een ontzettend mooie auto. En vergeet je voorruit niet te foliën met dat kameleonspul😅
Prachtig die stoelen met ventilatie erin, veel plezier er mee.
Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst, ook een heel gaaf ding zeg. Die valt ondanks dat ie zwart is toch ook wel heel erg op, je hebt smaak! Veel rijplezier gewenst
Citaat van: DanielH92 op 23 mei 2026, 15:35:43Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst, ook een heel gaaf ding zeg. Die valt ondanks dat ie zwart is toch ook wel heel erg op, je hebt smaak! Veel rijplezier gewenstDank je wel! Het is wel grappig om te zien hoe verschillend mensen reageren op de Giulia en de BMW. De Giulia is wat onbekender, de reacties waren wel lovend maar mensen worden blijkbaar toch heel enthousiast van een BMW. Had binnen no time de halve buurt op de oprit staan
Zie ik trouwens nou dat vinnetje scheef zitten?
Citaat van: Marcel1979 op 23 mei 2026, 20:41:09Zie ik trouwens nou dat vinnetje scheef zitten?Het schijnt dat er 1 ex-Alfa medewerker rondloopt bij Bmw aan de montagelijn Van harte met je aanwinst