Club Alfa Romeo

CAR Marktplaats => Te koop => Topic gestart door: Erik op 15 september 2011, 12:41:07

Titel: Originele verenset van mijn Giulietta QV
Bericht door: Erik op 15 september 2011, 12:41:07
In verband met het plaatsen van andere veren heb ik de standaard veren van mijn Giulietta QV te koop. De veren zijn 5 maanden oud en in nieuwstaat. Ze zijn iets stugger dan de standaard veren van de andere Giulietta modellen en leggen de auto iets lager bij het wegdek.
Titel: Originele verenset van mijn Giulietta QV
Bericht door: Freek op 15 september 2011, 13:10:03
Hoeveel lager dan de standaard veren?

En mag ik vragen welke veren je hebt laten monteren?
Titel: Originele verenset van mijn Giulietta QV
Bericht door: Erik op 15 september 2011, 16:18:22
Ik dacht dat de QV een kleine 2 cm lager stond dan de andere modellen. Ik heb er de Eibach Pro set onder laten monteren. Staat net nog wat lager en rijdt nog ietsje strakker.
Titel: Originele verenset van mijn Giulietta QV
Bericht door: Freek op 15 september 2011, 21:50:29
Okay bedankt voor de info. Hoeveel heb je betaald voor de Eibach Set + montage?
Titel: Originele verenset van mijn Giulietta QV
Bericht door: Loys op 16 september 2011, 08:24:45
Wat vraag je voor de veren ? En passen ze onder iedere Juul ?
Titel: Originele verenset van mijn Giulietta QV
Bericht door: Erik op 16 september 2011, 09:32:51
Citaat van: Freek;13114
Okay bedankt voor de info. Hoeveel heb je betaald voor de Eibach Set + montage?

Ik heb een all-in prijs afgesproken. Was € 500,00.
Titel: Originele verenset van mijn Giulietta QV
Bericht door: RenéQV op 16 september 2011, 17:14:59
Hoe is het comfort tov de originele veren? Wil wel een foto zien als je die hebt, klinkt interessant.
Titel: Originele verenset van mijn Giulietta QV
Bericht door: Erik op 17 september 2011, 13:55:35
Citaat van: RenéQV;13148
Hoe is het comfort tov de originele veren? Wil wel een foto zien als je die hebt, klinkt interessant.

De vering is ietsje stugger geworden maar zeker niet oncomfortabel. Groot voordeel t.o.v. de originele veren is dat het lichte overhellen en het zoekerige gedrag in de bochten veel minder is geworden. Ik had mijn twijfels, maar heb geen seconde spijt van mijn beslissing om het te doen. Een foto heb ik nog niet, maar ik kom binnenkort wel even bij je langs, dan kan ik meteen even de zijdelingse steun van je stoel uitproberen. Kan je meteen een stukje sturen in de QV en kijken wat je ervan vind.
Titel: Originele verenset van mijn Giulietta QV
Bericht door: ice_in_polo_2 op 9 februari 2012, 19:47:06
zijn deze nog te koop?
Titel: Originele verenset van mijn Giulietta QV
Bericht door: Erik op 10 februari 2012, 08:52:16
Citaat van: ice_in_polo_2;17942
zijn deze nog te koop?

Jazeker. Ik heb ze nog liggen.
Titel: Originele verenset van mijn Giulietta QV
Bericht door: ROBIN op 10 februari 2012, 16:47:09
Hey Erik heb je intussen een foto waarop het verschil een beetje te zien is?
Titel: Originele verenset van mijn Giulietta QV
Bericht door: ice_in_polo_2 op 10 februari 2012, 17:59:52
Erik,
 
Wat moet je er nog voor?
Titel: Originele verenset van mijn Giulietta QV
Bericht door: Erik op 12 februari 2012, 12:00:35
Citaat van: ice_in_polo_2;17968
Erik,

Wat moet je er nog voor?

Je hebt een PB.
Titel: Originele verenset van mijn Giulietta QV
Bericht door: Erik op 12 februari 2012, 12:03:24
Citaat van: ROBIN;17966
Hey Erik heb je intussen een foto waarop het verschil een beetje te zien is?

Nee Robin, nog geen foto, maar als je op het Duitse forum van Alfisti kijkt zie je in ieder geval 1 verlaagde QV.