!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

TammoFraatz
1

  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
prachtige Giulietta met maar 11.751km
« Gepost op: 9 maart 2018, 22:52:31 »
Geachte Alfisten,

Allereerst wil ik mij even voorstellen.
Ik ben Tammo Fraatz, 28 jaar uit Almelo.
Mijn opa was de trotse eigenaar van een prachtige Alfa Giulietta uit Maart 2015.
Deze glimmende bolide kocht hij, nadat hij lange tijd met veel plezier een 156 t-spark heeft gereden.

Helaas is de geweldige man afgelopen Januari van ons gegaan, ons en zijn geliefde Alfa achter zich latend.
Aan mij de eer om een nieuw baasje voor de prachtbolide te vinden, die er net zo trots op zal zijn als mijn grootvader.

Deze auto is uitgerust met een ruime standaard uitrusting.
Hij staat op de originele 16inch stalen wielen, met zeer goede banden en nette wieldoppen.
Verdere opties zijn onder andere:
Meerdere 12V aansluitingen,
airco,
bekerhouders,
start-stopsysteem,
buitenspiegels in carossiekleur,
cornering stability control,
centrale vergrendeling met alle originele sleutels,
bandenspanningsindicator,
rem assist,
snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging
etc etc..

Fabriek af vond mijn opa het niet nodig om een radio mee te nemen in het optiepakket. Deze optie heb ik zelf toegevoegd door middel van het plaatsen van een enkel din Pionieer radio.

Het gaat hierbij om een benzine 1.4 turbo motor, met 105 pk.
Voorzien van een handgeschakelde 6 versnellingsbak.

De kilometerstand is uitzonderlijk laag, met maar 11.751 km op de teller. Hij staat op dit moment gestald.
Ook staat de auto nog steeds tenaamgesteld op mijn opa, dus de volgende eigenaar zal ook op papier de 2e zijn.

Mocht u interesse hebben, kan er contact met mij worden opgenomen voor een afspraak.
Ik ben te bereiken op: 0627518617, of via de mail tammofraatz@gmail.com.

Ik zet er bewust geen prijs bij, iemand met serieuze interesse weet wat deze auto waard is.

Met vriendelijke groeten,
Tammo Fraatz





Re: prachtige Giulietta met maar 11.751km
« Reactie #1 Gepost op: 10 maart 2018, 10:25:57 »
Hallo Tammo, alsnog gecondoleerd met het overlijden van jouw opa uiteraard.
Jouw opa had wel een goede smaak moet ik zeggen....mooi hoor zo'n rosso Giulietta die redelijk standaard is...ik mag dat wel op een of andere manier...
Heel veel succes met de verkoop, maar dat zal geen probleem zijn verwacht ik zo.